Dekktestingskonkurranse med Michelin!!!

Anbefalte innlegg

Blir spennende å se hvem som vinner dette. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått noen tilbakemelding på vinneren her? Venter i endeløs spenning :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, fikk denne mailen i går:

Hei Bjørnar,

Tack för listan, det kommer att bli svårt att välja en vinnare! Kul att så många var intresserade!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JOHOOOOO!!!!!! : smil : : smil : : smil :

Gratulerer med tur Petter, ser frem til fyldig reportasje i Treffpunkt : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt kjipt at det sikkert er nesten bare bensin-biler der da Petter : haha : God tur og ha en kjempetur !!! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt kjipt at det sikkert er nesten bare bensin-biler der da Petter : haha : God tur og ha en kjempetur !!! ;)

Det går nok helt fint med noen runder med bensinbil skal du se :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tror jeg på ;)

Er det bare meg som er nysgjerrig og vil lese petter's begrunnelse? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer så mye med en opplevelse for livet!! Jeg vet begrunnelsen hans jeg, men kommer ikke til å legge den ut her : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja,vær forsiktig da så du ikke mister intressen for diesel da : smil : Ha en fortreffelig tur og ta MASSE bilder ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JOHOOOOO!!!!!! : smil : : smil : : smil :

Nå, hvordan gikk så dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer vel en artikkel i Treffpunkt etterhvert, men kort oppsummert:

- Lansering av ett standard dekk (Primacy 3) = testing med standard biler (MB E klasse, BMW 3 serie og VW Passat, alle 4syl diesel)

- "En hel dag på banen" betyr to forskjellige bremsetester på en go-cart bane ved siden av Valencia banen + noen runder rundt en våt rundkjøring samt at vi fikk se to biler som rullet av en rampe for å vise hvor mye lenger en bil med lav rullemotstand ruller før den stopper...

Heldigvis hadde jeg senka forventningene betraktelig før jeg reiste da jeg fikk pressematerialet som viste hvilket dekk som skulle lanseres, så det ble som forventet.

Kjekke folk på tur, god mat og lærerikt for en dekknerd som meg, men ikke den helt store bilopplevelsen desverre :P

Vi fikk teste Michelin mot de andre beste dekkene i denne klassen (Goodyear, Pirelli, Continental og Bridgestone) og hvem som var best på samtlige øvelser sier vel egentlig seg selv ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.