#1 Skrevet August 30, 2011 (endret) Hei, har montert Powerflex i front bærebjelken på min Golf 3 VR6. Mitt spørsmål er om det finnes en bedre måte å skru bjelken fast i chassie, enn ved å bruke disse orginale "bøylene" med skiver på begge sider. Boltene er i dimensjonen M10X62 og det er 2stk per side. Kunne jeg brukt en kraftig skive på bolten og droppa det orginale greine og så bare dratt til? Vil det kanskje løsne? det blir da ikke metall mot metall, men trykket på foringen som holder det sammen. Hva har dere andre gjort? illustrasjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2011 Ingen Petter Smart løsninger? alternativet er å få møller til å presse det sammen, for nå knekker det litt noen ganger forran ved kjøring bak-/framover fra stillestående her er hvertfall prosedyre for montering sånn det egentlig skal gjøres. http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5349376-Replacing-front-subframe-bushings-carrier-mount 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 7, 2011 jeg dro til møller og tok utskrift av tengninga av foringa. Og spurte hvordan dem montere dem sammen, service fyren gikk inn på værste og spurte en mekaniker. Svaret var at dem ville bare da alt innat bilen uten å presse på skiva først!! Jeg stakk innom dagen etterpå å forklarte at det finnes en prosedyre med spessialverktøy for å montere det sammen. Det visste han ikke og ville ikke bruke tid på å finne ut av om verktøyet eller prosedyren eksisterer. Da måtte jeg hatt bestillt time gitt. får se om jeg ikke gjør det slik, å levere bærebjelken løst med nye deler så dem kan presse det sammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...