#1 Skrevet August 30, 2011 Hei! Er på utkikk etter en VDO turbotrykksmåler til min RS2. Det er jo umulig å få i en som ikke lyser som et horehus. Sendte en PM til han som lager custom på s2forum, men han hadde ikke noen på lager. Er det noen som vet hvor jeg får i en skikkelig en? Fant en på ebay, men den gikk rett foran nesa på meg. Bildeeksempel: Ønsker en lignende, men en som går fra -1 til +2 bar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 31, 2011 jeg har en liggende fra et gruppekjøp. Skal ikke bruke den. Manger slanger og fittings. Kan ta et bilde av den så du ser hvordan den ser ut. Er hvit som RS2 instr, og ikke grå (S2) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 31, 2011 Slange er allerede trekt fram, men måleren som sitter i tror jeg ikke biltema ville solgt en gang. Har du festeutstyr og lyspære da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...