#1 Skrevet August 31, 2011 (endret) Hei. Lurer på om noen har prøvd og lodde inn nye perer i diff bryteren? mine er gående. Det er dei 2 perene så ska lysa opp det røde på knappen dvs bilen det er bilde av. Og kor kan eg få tak i nye perer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 31, 2011 Er vell ikke så lett å få tak i de pærene, de er vell litt spesielle ser det ut som ? Men jeg kjøpte nytt på møller, hele den hvite med pærene . Lyser godt nå og regner med eg ikke trenger skifte de igjenn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 31, 2011 Men jeg kjøpte nytt på møller, Prisen var? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 31, 2011 Er vell ikke så lett å få tak i de pærene, de er vell litt spesielle ser det ut som ? Men jeg kjøpte nytt på møller, hele den hvite med pærene . Lyser godt nå og regner med eg ikke trenger skifte de igjenn Ser litt spesielle ut ja er flate på toppen. Va på møller og fekk beskjed om at eg måtte kjøpa heile knappen. Men får gå og se om dei kansje har sitt feil i etka Huske du prisen på innmaten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 31, 2011 det sa de til meg og , men etter litt diskutering fikk jeg se selv og skjønnte de mente bare innmaten Men eg mener eg betalte 600 ,- rundt det , ikke akkurat billig , men irriterte meg sånn over det lyset som manglet ! værdt alle pengene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 31, 2011 ta med deg bryteren innom til en tv-reparatør/satelittdude/radiomann (det er litt av de rundt om) og hør om de kan bytte, de har litt av hvert og elsker å lodde på sånne umulige steder, de kan og bytte pæren i utetemp displayet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 31, 2011 Enkelt å lodde inn nye pærer. Jeg skiftet mine, samt alle pærer i bryterne. Du kjøper dem her: https://www.elfaelektronikk.no/elfa3~no_no/elfa/init.do?item=33-655-35&toc=19167 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 31, 2011 Enkelt å lodde inn nye pærer.Jeg skiftet mine, samt alle pærer i bryterne. Du kjøper dem her: https://www.elfaelektronikk.no/elfa3~no_no/elfa/init.do?item=33-655-35&toc=19167 Då blei det bestilt tok 10 perer kom på 150 kr ink frakt, å d va ikkje dårligt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...