Anbefalte innlegg

Hei.

Lurer på om noen har prøvd og lodde inn nye perer i diff bryteren? mine er gående.

Det er dei 2 perene så ska lysa opp det røde på knappen dvs bilen det er bilde av.

DSC00229.jpg

Og kor kan eg få tak i nye perer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vell ikke så lett å få tak i de pærene, de er vell litt spesielle ser det ut som ?

Men jeg kjøpte nytt på møller, hele den hvite med pærene . Lyser godt nå og regner med eg ikke trenger skifte de igjenn :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men jeg kjøpte nytt på møller,

Prisen var?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vell ikke så lett å få tak i de pærene, de er vell litt spesielle ser det ut som ?

Men jeg kjøpte nytt på møller, hele den hvite med pærene . Lyser godt nå og regner med eg ikke trenger skifte de igjenn :)

Ser litt spesielle ut ja er flate på toppen.

Va på møller og fekk beskjed om at eg måtte kjøpa heile knappen. Men får gå og se om dei kansje har sitt feil i etka :P

Huske du prisen på innmaten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det sa de til meg og , men etter litt diskutering fikk jeg se selv og skjønnte de mente bare innmaten :P

Men eg mener eg betalte 600 ,- rundt det , ikke akkurat billig , men irriterte meg sånn over det lyset som manglet ! værdt alle pengene! : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta med deg bryteren innom til en tv-reparatør/satelittdude/radiomann (det er litt av de rundt om) og hør om de kan bytte, de har litt av hvert og elsker å lodde på sånne umulige steder, de kan og bytte pæren i utetemp displayet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.