#1 Skrevet August 31, 2011 En kompis sin A4 B7 har begynt å lage lyd når man svinger. Dette skjer kun når bilen står stille å man vrir på rattet. Da kviner det. Høres ut som det kommer fra servopumpa. I tillegg så er det en "klonkelyd" når man svinger på rattet. Rister litt... Noen tips? Vanskelig å bytte servopumpa selv? Noen som har delenr... Fikk pris på pumpe fra møller på over 4k... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 31, 2011 Sjekk aller først om det er nok servoolje i. Og husk å fylle grønn mineralsk om det trengs mer olje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 31, 2011 bytt servooljen og sjekk styrestagene, kjøp orginal oljen fra møller Jeg betalte ca 150-160kr for 1liter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 1, 2011 bytt servooljen og sjekk styrestagene, kjøp orginal oljen fra møller Jeg betalte ca 150-160kr for 1liter. Hvordan sjekker jeg styrestagene? Kjenne etter slakke, er det det du mener? Det er nok olje, og den ser og kjennes veldig fin ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...