Orig. alarm på TT går amok! Hvordan fikse?

Anbefalte innlegg

Jeg har en "original" audi alarm som går på akkurat når det passer den. Ikke hornet på bilen, men en svakere alarm som høres ut kommer fra under bagasjerommet et sted. Blinklysene blinker også, så må være alarmen. Diagnose viser feil på førerdør, panser og horn. Men sier ingenting om hva som er feil. Nå kan jeg ikke låse bilen fordi alarmen slår ut når som helst uten videre dersom jeg låser den. Noen som har kjennskap til en slik feil? Går det an å kople ut alarmen uten at det går ut over sentrallåsen? Går det an å låse bilen uten at alarmen går på? Fikk et tips om å "dobbeltklikke" på låseknappen på nøkkelen, men det funket ikke. Verkstedet skal ha 3-4 tusen for å feilsøke, før de evt skal fikse det som ikke funker. Kunne fint klart meg uten alarmen (som likevel ikke er forsikringsgodkjent likevel).

Hjelp? Tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke et ledningsbrudd i førerdøra eller noe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke et ledningsbrudd i førerdøra eller noe?

Jeg håper det kan være noe slikt, men har ikke anledning til å sjekke dette selv. Bilen skal på verksted på mandag for videre feilsøking. Men hadde håpet å finne en rimeligere løsning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min bil er det en knapp ved førerdøra som skur av bevegelselssensoren i bilen, fins det noe sånt hos deg? Gjør det evt noen forskjell å skru av den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.