#1 Skrevet September 2, 2011 Hei! Har et sett med KR og et med PL kammer. Desverre ligger de hultert til bultert og jeg trenger tips til hvordan jeg kan skille de fra hverandre. Eksoskammene er vel like, men hvordan finne innsugskammen fra KR settet? Er det noen merking jeg kan se etter eller må jeg måle meg frem? Tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2011 Om det er noen merker aner eg ikke, men vis du måler løfte høyden skal KR kamen vere 1.5-2mm høyere enn PL kamen (innsug side) Eksos siden skal vere lik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 2, 2011 KR innsugskam har 0.6mm mere løft enn PL kammen.Volsomme tall du opererer med Hans http://www.vwaudi-club.no/forum/showthread.php?t=106074 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 2, 2011 er det ikkje forskjell på tannhjula?? kr har spisse tagger og pl meir runde?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 2, 2011 Hmf. Hukommelsen svikta med der gitt. Hadde blandet KR og ABF. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 2, 2011 er det ikkje forskjell på tannhjula?? kr har spisse tagger og pl meir runde?? Nei mine KR/PL har spisse tenner ihvertfall. Vet ikke om det bare er på 20V femmere disse dreva er brukt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 2, 2011 Takk for tips! Og den oversikten du linket til Andreas bør jo gi meg nøyaktig hva jeg trenger av info! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 25, 2011 Har endel rot i kammer som eg har overtatt, korsen vet eg om det er kammer til kr eller pl motor. Dette gjelder G2 16v. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 25, 2011 Eksos kammene er like. Du kan vel se litt forskjell på radien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 25, 2011 Alle ser ganske like ut, står det ikke stemplet noe i kammene som viser om det er pl eller kr?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 27, 2011 Ingen som kan hjelpe?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 27, 2011 Eksos er like ja,kan ikke du måle høyde med skyvelære på innsugskammene da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...