#26 Skrevet September 4, 2011 Faren min har fått beskjed om dette, og skulle sjekke opp. Får håpe Møller Haugesund får dette igjennom hvis det er noe grums og rust bak listene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 7, 2011 Da har jeg (endelig) fått en hyggelig beskjed fra Møller: De tar inn min 6 år gamle BRUKTIMPORTERTE A6 4F, og utbedrer rust/sinkslipp og lakkerer opp igjen bakluken, begge kanaler og alle 4 dører på reklamasjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 7, 2011 jeg har ikke sjekket under di listene.bør vel gjøre det da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 9, 2011 Da har jeg (endelig) fått en hyggelig beskjed fra Møller:De tar inn min 6 år gamle BRUKTIMPORTERTE A6 4F, og utbedrer rust/sinkslipp og lakkerer opp igjen bakluken, begge kanaler og alle 4 dører på reklamasjon. Grattis, det var ikke verst! Da er det kanskje slik at ved rene utbedringer/aksjoner fra fabrikk så spiller det ingen rolle om bilen er bruktimportert. Synd ikke alle i Møller-systemet later til å ha kjennskap til dette. Helt klart mange bileiere som blir feilinformert i flere saker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 10, 2011 Ja, dette er en aksjon direkte fra Audi i Tyskland, så det gjelder derfor alle biler, Møller blir jo bare ett verksted som får betalt for en jobb i praksis.... Leverte den idag, og er rimelig spent på hvor mye de lakker... Har noen litt for dype riper i to dører som jeg fikk på kjøpet, hadde vært stas om de lakket hele dørene da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 10, 2011 Ja, dette er en aksjon direkte fra Audi i Tyskland, så det gjelder derfor alle biler, Møller blir jo bare ett verksted som får betalt for en jobb i praksis.... Leverte den idag, og er rimelig spent på hvor mye de lakker... Har noen litt for dype riper i to dører som jeg fikk på kjøpet, hadde vært stas om de lakket hele dørene da. De gjør nok det, gjorde i alle fall det på min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 10, 2011 PS: Tok en titt på nye A6'n med tanke på lakk som flasser av på kanaler m.m. Her er det i alle fall plast utenpå kanaler og i tillegg er det faktisk en klar folie som beskytter lakken nederst på skjermen foran dørene og fremst på dørene. Hvor lenge folien sitter og hvor lang tid det tar før denne blir stygg er en annen sak, men uansett bedre å skifte folie i ny og ne enn å få stygg lakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 10, 2011 Jeg har også studert den nye med tanke på rust, og de har gjort noe med alt som var galt med den gamle. I tillegg er jo alle påskrudde karrosserideler i alu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 11, 2011 Det lover godt.. Foreløpig heller jeg mot facelift A6 4F når jeg skal bytte neste år, er gjort noen grep der også tror jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 11, 2011 skulle filma når jeg vasker a3en til mor og far. Hvit bil med disse jævla listene midt på døra og nederst. helt kriminelt å mye som er bak de. minst like mye bak de som er midt på døra! det er vel disse som er det værste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Oktober 11, 2011 skulle filma når jeg vasker a3en til mor og far. Hvit bil med disse jævla listene midt på døra og nederst. helt kriminelt å mye som er bak de. minst like mye bak de som er midt på døra! det er vel disse som er det værste. Noen som i det hele tatt har forstått hvilken funksjon disse listene på A3/A4/A6 skal ha? Selv har jeg aldri skjønt poenget med disse. Én ting er en gummilist som beskytter døra, men en metallist lakkert i lik farge som bilen som sitter nederst på døra..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...