#1 Skrevet September 2, 2011 Regner med noen vet dette, så da tenkte jeg det var greit å vite dette. Ryggelysa står på hele tiden, så tipper defekt bryter. Andre muligheter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2016 Noen som vet? Min er treeeeeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 12, 2016 Du ser den fa motor-rom. Se ned mot girkassa på høyre side. Mener å huske at jeg kom greit til fra samme plass, du trenger mangen forlengere og et ledd. Så går det greit. Litt knot å få av stikket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 12, 2016 På førersiden? Webastoen står nedi der på min, om jeg bare får øye på den, klarer jeg kanskje å spraye wd40 på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 12, 2016 Nei, på passasjerside. Del 6 på bilde. Koster nok ikke mangen kronene. Kjøpte min på ebay, tror jeg betalte 150-200,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 12, 2016 Der ja, supert :-) Sikkert like greit med en ny, om en først tar seg bryet med å ta den ut. Var litt kødden plassering ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 12, 2016 Har sett flere 3BG med ryggelysene tent i det siste. Er det alderen som begynner å bli gjeldende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...