#1 Skrevet September 2, 2011 (endret) Hei. Er det no interresse for et caddy mk1 diesel prosjekt? Bilen er påbegynt ombygd til 1.9tdk, men er ikke ferdig enda.. Vurderer å selge da jeg hater vag. Mye nytt, ble tatt full service med alt av slitedeler (utenom clutch) når motoren var ute. Pris: 13000,- eller bytte i no kult! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2011 har du kappa i ramma? ødelagd forstilling eller lignende? og følger originalmotoren med? Kast ut drittet så tar jeg den for 8. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 5, 2011 har du kappa i ramma? ødelagd forstilling eller lignende? og følger originalmotoren med? Kast ut drittet så tar jeg den for 8. Ta med motoren til Stavanger så skal du nok greie å få en tusenlapp for den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 5, 2011 Ja då får du bli med for turen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2012 Løfter denne. Går gjerne ned på pris, evnt selge uten motor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...