Fester til varegitter i C4 avant?!

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Kjøpte et brukt skinninteriør fra en S6 for noen år tilbake og monterte inn i Avanten.

Her var det også med varegitter/netting i en rull som festes bak på bakseteryggen.

Dette hadde jeg ikke fra før i bilen, og seff hadde ikke selger sendt med festene som dette skal hektes opp i taket etter.

 

Jeg regner med det er gjenger ferdig i taket (har ikke sjekka) men regner med det er som med rails-fester, hvor det er bare å borre på riktig sted så finner en gjengene...

 

Jeg er altså på jakt etter 4 stk fester/knagger med skruer. Håper noen har eller kan hjelpe meg.

Har spurt på Møller, er gått ut av produksjon, og på Ebay finner jeg heller ikke...

 

Mvh

 

Trond

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det en "rollo" så skal vel ikke den festes i taket, men trekkes over for å skjule "varerommet" , skal være noen plastbeslag den skal festes i under sidevinduene helt bak med luken, er ganske store og umulig å misse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det fantes originalt "hundegitter" som festes i taket også ja. Har sett det, men i forhold til rollo, så er det ganske sjeldent.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en rull med "hundegitter" eller varegitter som man ruller opp og henger på noen fester i taket.

Det er også fester lengre fremme slik at man kan nytte gitteret når setene er lagt frem også...

 

Rolloen står bak denne igjen, og her har jeg alt som trengs...

 

Tror ikke dette gitteret er skjeldne saker, kjenner 2 stk med litt utstyrte A6'en som har disse.

 

I så fall er det tre A6'er bare her i området som har dette -Jeg mangler riktignok festene i taket da..

 

-Ingen som har noe liggende? Evt vet om noe...?

 

Har prøvd noen huggere, men uten hell...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har slikt i S6`n min , og hadde aldri sett det i C4 før :) Har begynt å omgått noen C4 også ;)

Så jeg vil påstå det samme som Per Henrik , at dette er rimelig sjeldne saker :)

 

Hadde det vært noen erstatnings lokk el lignede , kunne du fått kjøpt de fremste festene mine.

Men jeg tviler på at det finnes :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.