#676 Skrevet Januar 10, 2012 (endret) De fleste tror jeg har bestilt båttur nå, men vet ikke om alle har skrevet det i tråden. Men jeg mener å huske disse som har bestilt: Meg + 1 Bjørn Audun + 1 Bård + Tom Henning + Christoffer + Anders Haavard + Kristian Steffen J + Simen + Morten + Emil Frank + Harald Steffen H + Kristoffer H Hans Petter + 1 Korriger meg hvis jeg tar feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#677 Skrevet Januar 10, 2012 Jeg+1 har bestilt båtturen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#678 Skrevet Januar 10, 2012 Jeg og Kristian bestiller vel neste uke Nå var det jo ikke værre enn 2500 kr for 3stj tur/retur for 2 personer og 1 bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#679 Skrevet Januar 11, 2012 Eg og Kristoffer H har bestillt å kjører ilag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#680 Skrevet Januar 12, 2012 Siden jeg ikke har fått noen negative tilbakemeldinger anngående en ekstra på turen, tar jeg med meg Kristian Bergsli( kjører til daglig Passat) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#681 Skrevet Januar 12, 2012 Anbefaler dette treffet sterkt! Jeg og Stian Hangås kjørte fra Mo I Rana i en Einser Golf Diesel uten turbo (max 88km/t) tur retur ifjord Så hvis viljen er der, så er alt mulig Her fra en liten svipptur jeg anbefaler dere å kjøre Villach (Østeriket) - Italia - Slovenia - Østeriket , turen tar ca 1 time, og inkluderer en 'fjellovergang' med 18% stigning og 18% ned igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#682 Skrevet Januar 12, 2012 Tøfft! Det er noe jeg kunne tenkt meg kanskje, tok dere denne turen i løpet av uka? Btw, Kreds for å dra så langt med en bil som har maksfart på 88 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#683 Skrevet Januar 13, 2012 Var midt under treffet ja, regna så jævlig en dag, så da svippa vi rundt bare for å ha vært innom begge landene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#684 Skrevet Januar 13, 2012 Ekstratanken på taket eller smuglerspriten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#685 Skrevet Januar 13, 2012 To ekstra dekk, to campingstoler, to ekstra kanner diesel og 10liter motorolje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#686 Skrevet Januar 13, 2012 Var midt under treffet ja, regna så jævlig en dag, så da svippa vi rundt bare for å ha vært innom begge landene Konge, Kunne du slengt sammen ruta på Google maps, og sendt linken google generer til meg på PM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#687 Skrevet Januar 13, 2012 Sånn roadtrip utenom selve Worthesee er veldig interisant det har jeg lyst til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#688 Skrevet Januar 14, 2012 http://g.co/maps/xy7ma Sjekk ut den linken =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#689 Skrevet Januar 14, 2012 Forøvrig, bildet er tatt på toppen av overgangen (grensa mellom Østeriket og Slovenia) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#690 Skrevet Januar 15, 2012 Da har jeg og Kristian handlet biletter hos Colorline Ble 3 stjerners tur / retur ink frokost på Grand Buffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#691 Skrevet Januar 15, 2012 Vurderer fortsatt "speed" båten fra larvik jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#692 Skrevet Januar 15, 2012 Ikke lyst til å ta båten med alle oss andre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#693 Skrevet Januar 15, 2012 Joachim da.. Trodde vi skulle plaske i badeland på båten sammen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#694 Skrevet Januar 15, 2012 HAHAH frister jo det å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#695 Skrevet Januar 15, 2012 Kom igjen nå Vågen! Prisen var det i hvertfall ikke noe å klage på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#696 Skrevet Januar 15, 2012 Må jo joine oss på båten da mr V.. Kjedelig å kjøre en annen båt alene da Og som Haavard sier, så er det jo ikke dyrt på Kiel ferga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#697 Skrevet Januar 15, 2012 våååågen... come on!!! må joine samme båt ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#698 Skrevet Januar 15, 2012 Eg tar nok båten ifra kr.sand om bilen er klar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#699 Skrevet Januar 16, 2012 Du må jo bli med oss da Joachim! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#700 Skrevet Januar 19, 2012 (endret) Då blir det desverre litt klistermerke snakk igjen bare for at vi alle nå skal bli enige Har nå fått laget noen prøver med div. biler og farger. Vi har ikkje kommet helt fram til pris for det var litt jobb, men skal finne ut av det fort. Så kommer eg med en liste over di fargene han har på lager. Så tar vi en rask diskusjon her på forume, og resten på PM. Den som tier, samtykker! Denne er sølv og ca. 59 cm Denne er hvit og ca 59 cm. Skal få laget den litt kortere siden den passet på mm. på min rute. Kanskje 55-56 cm ? Denne er sølv (ser hvit ut på bilde) og 22 cm Denne er svart matt og 22 cm (beklager feil kjøreretnig) Så tar vi en rask diskusjon her på forume, og resten på PM. Den som tier, samtykker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...