#726 Skrevet Januar 29, 2012 Kan ikkje komme fort nok!! Må bare få ferdig di småtingene på bilen som må til for den blir 99% 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#727 Skrevet Januar 29, 2012 Faen meg vanskelig å vente på denne fete turen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#728 Skrevet Februar 2, 2012 100 dager "and stil counting!!" Alle som fortsatt gleder seg trykk takk Cant feel it yet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#729 Skrevet Februar 2, 2012 Cant feel it yet... Få motor i bil, så kanskje du får følelsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#730 Skrevet Februar 3, 2012 Simen og Steffen J sjå på dette fargekartet: http://www.teckseng.com.sg/ColorChart/Oracal651.jpg Er det 081 eller 082 som dere vil ha? Han kunne bestille Spørsmål som eg har fått på PM ang. omriss av biler blir mest sannsynlig ordnet iløp av helgen Di som blir laget er: Golf MK1, Audi C4 (A6) og A3 sportback. (A6 Allroad 2001) Di bilene vi har er: Golf MK2, 4, 4 variant og 6 Audi A4 B5 sedan Audi A6 C5 sedan Audi A5 Passat CC Porsche 964 VW scirocco (ny type) Noen biler som mangler så gi beskjed FORT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#731 Skrevet Februar 3, 2012 jeg regner med det er 082. den nederste... simen sier nok i fra hva han mener. men tror han er enig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#732 Skrevet Februar 3, 2012 Helt enig! Den var så og si lik beigefargen jeg har, så det er gull - Må du ha bestilling nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#733 Skrevet Februar 3, 2012 Okey då skal eg få han til å bestille inn en rull Nei det haster ikkje Simen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#734 Skrevet Februar 5, 2012 Noen som kunne tenkt seg og bli med på denne turen her? Vurderer og selge mine 2 plasser da det ikke passer seg å reise i år, DESVERRE! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#735 Skrevet Februar 5, 2012 Noen som kunne tenkt seg og bli med på denne turen her? Vurderer og selge mine 2 plasser da det ikke passer seg å reise i år, DESVERRE! : eek : Nei nei nei! Hva er det du sier?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#736 Skrevet Februar 5, 2012 Spør Jan-Ove Berge! http://forum.vwaudi-club.no/member.php?u=11932 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#737 Skrevet Februar 5, 2012 Jeg tar gjerne begge 2 ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#738 Skrevet Februar 5, 2012 Dere får si ifra hva dere gjør så jeg har kontrollen på hvem som eier penga på konton 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#739 Skrevet Februar 5, 2012 Nei Nei nei nei Joachim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#740 Skrevet Februar 6, 2012 Plager meg skikkelig dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#741 Skrevet Februar 7, 2012 Nei Men er plassene tatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#742 Skrevet Februar 7, 2012 Ser slik ut, skal gi beskjed om det ikke går i orden. Men tror han over her var gira på tur, så han har første rett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#743 Skrevet Februar 13, 2012 (endret) Bare oppdaterer denne slik at den ikke forsvinner langt baki her 27 Personer! Tror vi blir godt kjent med hverandre på denne turen ! (grønn) betalt / ikke betalt (rød) Henrik HaugenFrank Glimdal Haavard Bakken Ivar Landre Bjerke Bård Sebastian Gulbrandsen +2 Emil Lehne Harald Bäckmark Bjørn Audun +1 Jan-Ove Berge +1 Hans Petter Engelstad +2 Jon Christian Aardal Steffen Hansen Kristoffer Hansen Raymond Andersen +1 Steffen Jevnaker Tom Henning Haga Simen Overmo André Svarstad Morten Bekkelund Kristian Lehne - Avtalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#744 Skrevet Februar 13, 2012 Mange er det som har bestilt biletter til colorline da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#745 Skrevet Februar 13, 2012 Bare oppdaterer denne slik at den ikke forsvinner langt baki her 27 Personer! Tror vi blir godt kjent med hverandre på denne turen ! (grønn) betalt / ikke betalt (rød) Bilettene til Joachim Vågen har forøvri jeg kjøpt av ham 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#746 Skrevet Februar 13, 2012 Endret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#747 Skrevet Februar 13, 2012 Eg og Kristoffer har bestillt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#748 Skrevet Februar 13, 2012 Jeg har kun bestilt 1 Stk ferdig bil til 01.05.12. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#749 Skrevet Februar 14, 2012 Jeg har kun bestilt 1 Stk ferdig bil til 01.05.12. da må du bestille biletter til colorline og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#750 Skrevet Februar 14, 2012 Fan jeg gleder meg! Jeg er klar som fy, bilen får vi se på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...