#801 Skrevet Mars 21, 2012 Kjapt spørsmål om turen, er alle klare nå utenom Jan-Ove, og muligens Andrè? For eg har muligens ønske om eine plassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#802 Skrevet Mars 23, 2012 Oppdaterer lista på nytt da det er 1 som ikke kunne være med og 1 har kjøpt denne plassen 27 Personer! (grønn) betalt / ikke betalt (rød) Henrik HaugenFrank Glimdal Haavard Bakken Ivar Landre Bjerke +1 Bård Sebastian Gulbrandsen +2 Emil Lehne Harald Bäckmark Bjørn Audun +1 Jan-Ove Berge +1 Hans Petter Engelstad +2 Jon Christian Aardal Steffen Hansen Kristoffer Hansen Raymond Andersen +1 Steffen Jevnaker Tom Henning Haga Simen Overmo Morten Bekkelund Kristian Lehne - Avtalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#803 Skrevet Mars 24, 2012 da er passasjer setet mitt fylt opp av selveste Alexander Stamsaas (som de fleste sikkert vet hvem er, kjører en heftig blå Octavia) Whop whop Ikke lenge igjen nå!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#804 Skrevet Mars 24, 2012 Tørr han å sitte i en så høy bil a? 45 dager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#805 Skrevet Mars 24, 2012 LETT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#806 Skrevet Mars 24, 2012 Roadtrip motherfakkers!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#807 Skrevet Mars 25, 2012 Kult at du skal bli med Alexander, så får jeg hilst på deg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#808 Skrevet Mars 25, 2012 Alle deltagere er "spikret" osv nå eller? Mulig jeg kan være int i å handle plassen til noen om det skulle være noen frafallere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#809 Skrevet Mars 25, 2012 Håper du får deg en plass Glenn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#810 Skrevet Mars 25, 2012 Alle deltagere er "spikret" osv nå eller?Mulig jeg kan være int i å handle plassen til noen om det skulle være noen frafallere På forrige side står det vel at Jan-Ove Berge sku selge sine plasser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#811 Skrevet Mars 25, 2012 Da har altså jeg fått æren av å være benkesliter i godterigolfen med karamellhjula sammen med Raymond Kjenner ikke så mange av dere, men er tid på turen til å gjøre noe med det vel (forrige innlegg kan ha vært någet påvirket av 2-3 alkohyler ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#812 Skrevet Mars 25, 2012 Da har altså jeg fått æren av å være benkesliter i godterigolfen med karamellhjula sammen med Raymond Kjenner ikke så mange av dere, men er tid på turen til å gjøre noe med det vel (forrige innlegg kan ha vært någet påvirket av 2-3 alkohyler ) Får du ikkje kjøre da? Eg kan heller ikkje skryte over at eg kjenner så mangen. Men det ordner seg fort etter eit par munkholm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#813 Skrevet Mars 25, 2012 tror de fleste av oss er litt i samme båt når det gjelder folk man kjenner framfor vet hvem er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#814 Skrevet Mars 25, 2012 (endret) Da har altså jeg fått æren av å være benkesliter i godterigolfen med karamellhjula sammen med Raymond HAHAHA, denne lo jeg godt av, hehe. bra sagt. Men er du snill skal du nok få lov til å kjøre også , kan jo hende at jeg vil filme litt på veien nedover. Og bli kjent med folk på denne turen tror jeg ikke blir no problem, regner med at første turen i baren på Color båten så er de fleste kjent med hverandre hehe edit: Da er du herved med på båttur 9 mai med retur 20 mai, billett er endret og i boks. Må også rette en stoooooor takk til Colorline for en GLIMRENDE Service og hjelp!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#815 Skrevet Mars 25, 2012 Er så i tenkeboksen på om jeg skal slenge meg med på turen her.. Fått tilbud om å kjøpe plass ihvertfall... Er det ledig på båten da montro? Mye koster billett der nede? Er vel ett budsjett spørsmål med denne turen også, da jeg har svidd av en god del kroner i det siste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#816 Skrevet Mars 25, 2012 Er så i tenkeboksen på om jeg skal slenge meg med på turen her.. Fått tilbud om å kjøpe plass ihvertfall... Er det ledig på båten da montro? Mye koster billett der nede? Er vel ett budsjett spørsmål med denne turen også, da jeg har svidd av en god del kroner i det siste Er sikkert ein del ledig på båten, eg har enda ikkje bestemt meg kva vei eg reiser. Men kikker av og til på colorline.no Bilett der nede var vel 50 eur? ellers blir det vel litt bensin, mat og ein del drikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#817 Skrevet Mars 25, 2012 var inne på http://www.colorline.no i stad i forbindelse med endringa av billett og det ser ut som om det er ledig plasser fortsatt. Jeg har ikke kjøpt noe billett til der nede enda, men lurer på om jeg bør gjøre det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#818 Skrevet Mars 25, 2012 Samme om man gjør det nå eller når man kommer ned, må betale uansett Sikkert billigere nå, også er man i hvertfall sikret.. Jeg har bestilt i hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#819 Skrevet Mars 25, 2012 Hvordan bestiller mann til 2 stk. å 1 bil da? Tysken min er en smule rusten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#820 Skrevet Mars 25, 2012 Bare bruke Google translate det måtte det selv, da språket er østerrisk der.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#821 Skrevet Mars 25, 2012 Får du ikkje kjøre da? Ser ikke helt umulig ut HAHAHA, denne lo jeg godt av, hehe. bra sagt. Men er du snill skal du nok få lov til å kjøre også , kan jo hende at jeg vil filme litt på veien nedover. Og bli kjent med folk på denne turen tror jeg ikke blir no problem, regner med at første turen i baren på Color båten så er de fleste kjent med hverandre hehe edit: Da er du herved med på båttur 9 mai med retur 20 mai, billett er endret og i boks. Må også rette en stoooooor takk til Colorline for en GLIMRENDE Service og hjelp!!! Da er det bare å glede seg til tur! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#822 Skrevet Mars 25, 2012 Velkommen på turen Alexander 44 dager igjen nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#823 Skrevet April 1, 2012 Drivi å diskutert litt nå med JC og vi har kommet frem til at vi bør møtes en dag (alle som har mulighet offcourse) og planlegge ruten vår til Wörthersee. Tenkte på noe sånt som å møtes på Peppes på Sandvika Storsenter og diskutere litt over ett pizzastykke? For så å skrive ett "møtereferat" slik at resten her får med seg hva vi har diskutert? Hadde vært kjekt å fått planlagt litt for denne turen, er jo ikke bare en vanelig kolonnekjøring dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#824 Skrevet April 1, 2012 jeg kan sikkert koste på meg denne turen sydover for litt diskus og mat samt møte gode venner ikke minst Men hvilken dag hadde du tenkt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#825 Skrevet April 1, 2012 Kan vi ikke møtes et annet sted enn Sandvika? (mtp at det er andre enn fra Oslo-regionen som skal dra) Ellers synes jeg dette er et bra forslag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...