#626 Skrevet Desember 20, 2011 Hei: vinke : Eg og skal være med på tur:)Reiser med Rongen Kunne tenkt meg noen stickers til golfen min(82mod)...Den står til vinterlagring så eg e dessverre ikkje sikker på kor store de må være. Kunne tenkt meg Mods of Norway på høykant i frontruten og bakruten. Kanskje noen til siderutene bak,liggende med lav bil på toppen(som Moods logoen) hvis dette lar seg gjøre(Disse passer sikkert i 25cm lengde). Har ikkje hatt hell med å finne bilder av bilen fra siden... Hadde vert kjempetøft å fått de til siderutene med takgrind(igjen hvis dette er mulig). Vil gjerne ha de i sølvgrå.2 av hver...så totalt 8 stk På forhånd takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#627 Skrevet Desember 21, 2011 Notert 2 eller 4 dørs MK2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#628 Skrevet Desember 21, 2011 Todørs.mk1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#629 Skrevet Desember 22, 2011 vær så snill å ta sånnt på pm folkens... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#630 Skrevet Desember 22, 2011 vær så snill å ta sånnt på pm folkens... Slettet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#631 Skrevet Desember 22, 2011 (endret) Noen spørsmål ang. sticker så send meg PM Når eg legger ut prøvene av di div. stickers, så tar vi all bestilling på PM. Så legger eg ut en liste over di som har bestillt, type, bil, farge, plassering osv. Beklager at det ble så mye snakk om dette temaet her på tråden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#632 Skrevet Desember 22, 2011 Nokk om stickers til over nyttår! hehe Er det noen som har antall dager igjen ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#633 Skrevet Desember 22, 2011 Sorry for alt stickersnakket:o Det er nå 138 dager til avreise,145 dager til treffet begynner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#634 Skrevet Desember 23, 2011 Begynner å nærme seg nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#635 Skrevet Desember 23, 2011 *host* 136 *host* http://haraldb.com/Worthersee/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#636 Skrevet Desember 23, 2011 *host* 136 *host* http://haraldb.com/Worthersee/ begynner å bli for enkelt dette puslespillet ditt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#637 Skrevet Desember 24, 2011 *host* 136 *host* http://haraldb.com/Worthersee/ æ tok an igjen:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#638 Skrevet Desember 24, 2011 begynner å bli for enkelt dette puslespillet ditt Ja, tenkte jeg skulle lage en bedre en når det er countdown fra 100 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#639 Skrevet Desember 24, 2011 krysser fingrene for at bilen e ferdig!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#640 Skrevet Desember 30, 2011 *bump* 130 dager igjen! *bump* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#641 Skrevet Januar 6, 2012 2967 timer igjen til båten går! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#642 Skrevet Januar 6, 2012 Då tar eg designet med MK6'n din som prøve trykk i div. farger og størrelser, og tester på bilen min Hvordan går det her da mister? Er bare bittelitt nysgjerrig jeg da hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#643 Skrevet Januar 7, 2012 Hvordan går det her da mister? Er bare bittelitt nysgjerrig jeg da hehe Snakket med han som skal lage di for noen dager siden, og han er klar enten denne uken eller neste Vi jobber begge i ambulansen på forskjellige stasjoner, så vi må finne en dag vi begge har fri Men legger ut bilder så fort vi for tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#644 Skrevet Januar 8, 2012 Nå som advent er over er det vel på tide med en ny kalender? kom på at det ikke er så fryktelig lenge igjen til det er 100 dager igjen til vi drar, så jeg satt meg ned og kodet om countdownen, nå vil det være et nytt bilde hver dag frem til vi drar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#645 Skrevet Januar 8, 2012 Tøfft Harald! Er det noen som skal nedover nå, som veit om noen fete kjøreruter igjennom Tyskland og til Østerrike? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#646 Skrevet Januar 8, 2012 Raymond - 1 ..... så da må jeg jakte på en ny "kartleser". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#647 Skrevet Januar 8, 2012 Raymond - 1 ..... så da må jeg jakte på en ny "kartleser". Det fikser du lett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#648 Skrevet Januar 8, 2012 Tøfft Harald! Er det noen som skal nedover nå, som veit om noen fete kjøreruter igjennom Tyskland og til Østerrike? BÅNN GASS!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#649 Skrevet Januar 9, 2012 (endret) Må vell se om jeg får snekra sammen den gamle Mk1ern til å klare en tur til.. Sikkert litt sliten etter turen i fjor.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#650 Skrevet Januar 9, 2012 For de som ikke har sett det i Facebookgruppa så skal jeg sitte på med Haavard Gleder meg så sykt!! Er folk gira på å lage noen t-shorter med "mods of.." og hver sin bil på eller? Jeg kan godt mekke til alle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...