Wörthersee 2012!!! Planleggings tråd!

Anbefalte innlegg

Tror Colorline blir en av høydepunktene på turen ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Low familia treffet skulle flyttes i år. kan legge ut info når jeg får dette.. DET var høydepunktet for min del.. der var ALT som var verdt og se.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror Colorline blir en av høydepunktene på turen ja :)

Ja spessielt hvis det er litt sjø.. Da kommer du til å ligge å høre på meg rope etter elgen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja spessielt hvis det er litt sjø.. Da kommer du til å ligge å høre på meg rope etter elgen :P

Derfor det blir ett høydepunkt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Derfor det blir ett høydepunkt :P

Haha! Skal sørge for å sikte etter skoene dine :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva har dere betalt for hotell osv? Hvis det blir noen ledige rom så kan det tas opp til vurdering å dra ned igjen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har bestilt 2 leiligheter og 1 hus til oss.

Ble kroner 1650 per pers for 9 dagers opphold.

Hvert boenhet har X antall senger, da vi ikke har fått eksakt tall på sengeplasser (bare diffuse "some with 3 beds, some with 2 beds" så har vi allerede sakt at det er noen av di siste som må beregne å ta sofaen i oppholdsrommet - noe dem har sakt ja til :)

Kjøp plassene! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er fargene som er på lager:

- Beige

- Black

- Black matte

- White

- Ultramarine blue

- Sunflower yellow

- Tomato red

- Forest green

- Silver

- Silver matte

- Gold.

- Reflex white

6x siderute (3 kvar vei) kr. 120,-

1x bakrute (inntil 59cm bredde, 25cm høgd) kr. 120,-

1x frontrute ståande (inntil 59cm bredde, 12cm høgd) kr. 100,-

Frakt ca. 60-70,-

Dette er priser ferdig plukket, applikert, pakket og sendt :)

Er ikkje mange kronene eg/vi tjener på dette er det noe spørsmål om prisen.

Tar alle spørsmål og bestilling på PM takk!

Trenger navn, adresse, antall, farge og biltype.

Blir ikkje sendt før vi har fått med alle som skal ha :)

Då vil eg ha litt fleire bestillinger frå dei som ikkje har sendt meg PM, men som skal ha :)

Dei som har sendt meg PM har eg notert :)

Men legger ut en post med di som har bestillt før eg begynder på det, for å ver sikker på det stemmer :)

Mangler en del omriss, men håper på i få di snart :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vertfall bare å fyre av en PM om noen er interessert i plassene! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva har dere betalt for hotell osv? Hvis det blir noen ledige rom så kan det tas opp til vurdering å dra ned igjen

Ser ut som at turen min ryker...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte bare bilett når jeg kjørte inn der jeg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja må vi kjøpe denne billetten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte bare bilett når jeg kjørte inn der jeg?

Spørs om det fungerer sånn lengere, de er tydligvis stolte over det nye bestillingsystemet sitt

Sitat fra lesebrevet Henrik postet på facebook for noen måneder siden:

There are two types of ticket - car tickets and individual person tickets. You can only buy the car tickets in advance off the web site, and these let you through the entry-checkpoints to drive in to Reifnitz.

Dette står på hjemmesiden hvor man bestiller (google translate)

Dear friends car news!

We are very pleased to present you the registration system for car news in Reifnitz am Wörthersee, - so you can complete your online registration is easy. Please read this before the terms and conditions carefully.

When all hidden are collected, the application will be completed with your payment. All with * marked fields are "required" and must be completed. Also new is the acquisition of the operating point in the property specification. This will get you directly to your landlord where you have booked.

Tickets are limited - registration no later than 04/10/2012 .

The ticket costs up to 02.28.2012 € 45, -

and from 01.03.2011 - 10.04.2012 € 50, -.

If the application is properly completed with a payment, you will receive a confirmation with a booking number. Please print this and bring the event to Reifnitz.

If the indicator is not yet known, the application may be completed yet, - Late filing of the license plate stating the booking reference number and your name up by 10 April 2012 to ticket@woertherseetreffen.at - then the ticket is mailed to you!

And now - a lot of fun with the new ONLINE - Register for your mayor LAbg Adolf Stark

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er ettersom jeg forsto får å kunne kjøre bilen igjennom Reifnitz, Dette må forhåndsbetales pr bil. Husk å velge passasjer hvis du har med deg det. 1 passasjer er gratis, ellers er det 15Euro pr person som er eldre enn 12 år.

Du må også taste inn hvor du skal bo for at hele billettbestillinga skal bli godkjent.

Informasjonen om det finner du her : http://barry.at/index.php

Og du må skrive inn når du skal bo der også (10.05 til 19.05)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kjøpte ikke billett i fjor. Ser ikke poenget med å gjøre det i år heller. Det kuleste skjer utenfor reifnitz! Og vi kan ferdes fritt i reifnitz dagene før selve treffet åpner uansett :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det i tilfelle er kun bestilling av biletter via den nettsiden + at man i tilegg skal ha opplysninger om bostedet under oppholdet der nede så tror jeg Amerikanerne og engelskfolka sliter med den billettbestillings siden :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiermit wird die Anmeldung zum AutoNews-Treffen 2012 bestätigt!

Da skal der rånes i Reifnitz gata! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billettene kan også kjøpes på kontoret i Reifnitz før den offisielle åpningen :)

Mener og huske at vi i sommer handlet billett for vår bil på Mandag eller Tirsdag før treffet startet Onsdag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka sei folket som skal ha stickers om å gå for en felles farge? Som feks. hvit som er en ganske nøytral farge.

Svar på PM eller ta diskusjonen på gruppen på facebook.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg synes selv det også kunne vært interresant, hvit er nøytralt (ikke bare fordi jeg har hvit bil selv) men mest for at vi kommer alle sammen samlet og vi kommer sikkert til å stå ved hverandre, så er/blir merket igjenkjenbart på samtlige biler uansett hvor vi er.

Synes også vi alle burde hatt merket på samme sted på bilen (f.eks i det lille trekant vindu i venstre/høyre bakdør)

: rolleyes

edit: så ikke det med diskusjon på PM eller på Facebook før etterpå..

Men da har da jeg sagt her hva jeg synes :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er enig i og samkjøre fargen.. :)

alle sammen har samme type mere. blir mere som en egen klubb merke.. blir for rotete mange forskjellige farger kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lik farge meiner eg også, kan jo hende folk meiner andre farger passer bedre til deires biler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja men det gjør ingentiing. det blir på samme måte som klubbmerker i AUDIVW.. det er kun i hvit og alle har jo nesten det...

dette blir på samme hvis bare at vi som skal på turen har en liten spesiell og anonym merke. der alle har likt. blir rotete med mange forskjellige :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjapt spørsmål om turen, er alle klare nå utenom Jan-Ove, og muligens Andrè?

For eg har muligens ønske om eine plassen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.