#1 Skrevet September 3, 2011 (endret) Har montert kompressor kitt på VR6 en, men har ikje fått med ein einaste beskrivelse på kor den svarte boksen skal kobles på, må vell vere på ECU eller LMM?? Ser den best på bilde 5 her: http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Jetta_III--VR6_12v/Engine/Supercharger/ES3841/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 7, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 8, 2011 Svart boks? Luftfiltret mener du ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 8, 2011 Ser ut som luftfilterer han mener? Eller? Eneste svarte boksen jeg kunne finne da på bilde 5. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 8, 2011 Ser ut som kullfiltret må fjernes, og slangene blendes. Så skal den store svarte plast "sylinderen" monteres ned der kullfilteret ditt sitter. Rekkefølge: Plast sylinder, lmm og luftfilter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 8, 2011 Fuck bildene endrer rekkefølge hver gang du går inn på siden: dum : Hehe, er ikkje så blank at eg ikkje vett kor luftfilteret skal stå Er det bildet der chipen ligger på denna boksen, er ein sort boks 6x6cm ca. med 4 ledninger ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 8, 2011 Ikke sett slik boks før. Send de en mail å spør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 8, 2011 har sånn boks jeg å men husker ikke helt hva det er til igjen.... edit: den skal vist kobles til MAF`en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 8, 2011 Ikke sett slik boks før. Send de en mail å spør. Gjorde det i går kveld, fikk svar av esctuning at de hadde sendt mail til VF:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 8, 2011 har sånn boks jeg å men husker ikke helt hva det er til igjen.... edit: den skal vist kobles til MAF`en Skal kobles til LMM altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 8, 2011 jeg har en pdf fil med info fra vf som du kan få på mail hvis du vil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 8, 2011 jeg har en pdf fil med info fra vf som du kan få på mail hvis du vil Ja TAKK! arnfinn_j@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 8, 2011 Ja TAKK!arnfinn_j@hotmail.com mail sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...