#1 Skrevet September 3, 2011 Har en passat 1999 stv syncro med en litt vanskelig sentrallås. Inni bilen med knappene på førerdør fungerer alltid lås opp og igjen. Når jeg bruker fjernkontrollen på nøkkel derimot er det ikke alltid alle dørene låses opp. Varierer veldig, og om jeg låser opp og igjen et par ganger pleier somregel alt å komme. Har merket at det er litt fuktighet fremme ved torpedovegg i denne bilen så mistenker fukt i sentrallåsenhet. Noen som vet hvordan denne ser ut, og hvor jeg finner den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2013 Fant du ut noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2013 En kamerat har et lignende problem på sin 98 modell Passat. Vi fant ut at det er kabel-brudd i overgangen mellom stolpe og dør. I kameraten min sitt tilfelle er det snakk om venstre dør bak. Den ville plutselig ikke låses opp, ikke på noen måte. Hadde da over tid vært problemer med denne døren, at den ikke alltid låste seg opp. Når den gikk i vranglås så åpnet vi venstre dør fremme og fiklet litt med den overgangen. Etter noen forsøk, så låste døra seg opp. Kan hende du har lignende problem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...