Passat 2001 fusker etter byttet lmm

Anbefalte innlegg

Håper noen kan hjelpe meg her.

Kjøpt meg en Passat 2001 1,9tdi 4m 130hk utgaven.

Når jeg kjørte bilen så lugget den ved pådrag fra tredje til sjette gir, ikke mye men nok til irritasjon. Fekk nyss i at det var lmm som var gåen. Bestillte ny på norskbildelsenter og fekk byttet denne.

Etter byttet til ny er bilen mye værre, fusker på tommgang. ligger og jobber mellom 800 til 1000 rpm. Kommer mye mer røyk ut av eksosen, ikke kullsvart men mørk. Føler også at den trekker litt dårligere men det er jeg ikke 100% sikker på

Tenker selv at det er problemer med forbrenning, men er ikke sikker. Hadde håpet på at bilen ble bedre etter bytte av lmm men tydlig vis ikke. Noen som har noen tips til meg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være du har fått feil lmm ? Eller at kvaliteten på NBDS sine lmm ikke er bra nok.

Nå vet jeg ikke om pris/kvalitet går hånd i hånd med lmm, men lmm fra NBDS koster rundt 1000,- og orginal fra Møller ca. 2000 som byttedel, og rundt 4000,- ny, så med med ca. 3000,- i forskjell på NBDS og orginalt kan det være kvalitets forskjell.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NBS sine LMM'er suger. Lever tilbake dritten og kjøp ny på møller med VACN rabatt så skal du se bilen funker igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm jeg må gjerne gjøre det. Har sjekket delenr på gammel opp mot ny. Er samme dele nr.. Men tror jeg får ordne med en original

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

viss noen har brukt diagnose utstyr og funnet ut att det er 100% LMM ville eg absolutt fått tak i en lmm orginalt, siden disse er meget følsomme. men er jo ikkje alle lmm fra NBDS som aldri funker men det kan oppstå desverre.:( får håpe det blir en forbedring med den nye lmm ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.