#1 Skrevet September 3, 2011 Startet denne tråden på min her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2384339#post2384339 Men har fått et godt tips om at det ikke var helt riktig tråd å legge dette på, derfor fortsetter tråden her. Da har jeg mottatt DRL LED lysene fra Korea. Jeg er meget imponert, da de sendte lysene på mandag og jeg kunne dra på posten å hente de i dag. Nå gjelder det bare å finne noen som kan montere de for meg. Selve monteringen er ikke noe problem, med forstår det er noen ledninger som må legge litt rundt om, så tenker noen med denne type erfaring kan få gjøre det. Har ikke lyst å knote det til. Her er noen bilder av orginal enheten bygget om til DRL LED. Gleder meg til å få disse montert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 24, 2011 Har nå fått montert DRL lysene, og er virkelig fornøyd. Ser fram til å få vist hvordan de ser ut på dagtid, men foreløpig er det disse bildene i halvmørket. Kan se ut som nærlysene er på ved bildene av DRL og park lys, men det er bare blitzen som virker inn. PS! Det blir nok kombinasjonen mellom park og DRL LED som vil brukes. DRL LED og parklys. DRL LED med park og nærlys. DRL med parklys og tåkelys. PS! Denne kombinasjonen blir nok aldri tatt i bruk. DRL LED med blinklysene i bruk. PS! Blitzen som virker inn på avslått nærlys. Bryter som slår av DRL LED lysene, men Led blinklysene vil enda virke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2011 Så det lyser vanlig og kan blinke gult? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2011 Så det lyser vanlig og kan blinke gult? det lyser gult og blinker hvitt hehe :evil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 24, 2011 Så det lyser vanlig og kan blinke gult? Ja, LED blinklysene tar over når du aktiverer blinklyset. Det jeg mener, er at det er egne pærer for blink og egne for DRL LED. Blink lysene har alle funksjonene de skal ha, selv om jeg velger å slå DRL LED lysen av ved å sitte lysbryteren i 0 funksjon, eller slå de av med den innmonterte ekstra bryteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...