#1 Skrevet September 3, 2011 Hei Opplever en gang iblandt at når jeg girer fra 1. til 2.giret så er det som bilen bremser når jeg trykker på gassen. Må slippe gassen litt før den rykker litt og deretter går greit. Har byttet drivstoffpumpe, drivstoffilter, lambdasonde, lmm, plugger, batteri.... Men når jeg kobler ut batteriet i 30 min, og deretter kobler d til igjen, går bilen som den skal...ihvertfall for en stund... Det er ikke så ofte jeg opplever d problemet her, men d skjer som regel på de verst tenkelige plassene...rundkjøring osv..irriterene.. Ingen feilmld i VAG-COM... Noen forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2011 Bil / motortype/motorkode hjelper ofte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 4, 2011 Gasspjeldet? Prøvd å grunnstille det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 4, 2011 Det er en Audi A4 1.8 B5 ADR motor Har grunnstilla gasspjeld flere ganger i tillegg til å rense d... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...