#1 Skrevet September 4, 2011 Jeg har en 84-modell golf 1,6 bensin. Er det tomgangsskrue på forgasseren på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 4, 2011 Pierburg 2E2 forgasser? Denne er det isåfall ikke justeringskru på, den justerer seg selv etter ute- og vanntemperatur. Hva er problemet, høy tomgang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 4, 2011 Ja jeg tror det er en 2E2 forgasser. Sliter med at tomgangen blir lav når motorn blir varm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 5, 2011 Pierburg 2E står det på forgasseren min. Er det mulig å justere opp tomgangen litt på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 5, 2011 Pierburg 2E står det på forgasseren min. Er det mulig å justere opp tomgangen litt på denne? Altså en 2E2. Som sagt reguleres tomgangen "automatisk" sålenge alle komponenter på forgasseren er i orden. Det er litt kronglete å feilsøke på disse, men ikke uoverkommelig. Viss du justerer et sted for å øke tomgangsturtallet så vil turtallet ved kaldstart e.l. bli feil. Les mer her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...