#1 Skrevet September 4, 2011 5 trinns girkasse golf 1 gti selges. 800,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2011 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2011 Vet du noe om tilstand på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2011 For de som skulle ha interesse tyder ryggelysbryteren på kode 7G. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 13, 2011 Vet du noe om tilstand på denne? Nei, har hatt den liggende en stund i reserve for min gamle bil. Jeg ble fortalt at den var ok av han jeg kjøpte den av, noe mer vet jeg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 22, 2012 (endret) Bump! Lagt til etter 6 dager 10 timer: Solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...