#1 Skrevet September 4, 2011 For ca ett år siden sluttet servopumpen å virke, kjøpte da ny på NBS og monterte denne. Servoen har fungert greit siden da. Helt siden vi kjøpte bilen har det vært mye slakk i styringen og tannstangen har noen ganger "låst" seg, for så å løsne igjen med ett skikkelig klokk. Tenkte derfor det var på tide å skifte tannstangen, bestilte ny i tyskland (atp-autoteile) og fikk skiftet denne i går. Nå får jeg ikke servoen til å virke. Virker ikke når bilen går på tomgang, men når jeg gir gass (2000-3000rpm) så blir det liv i den. Hva skyldes dette? Er pumpa i ferd må å ta kvelden igjen, eller har jeg fått feil tannstang? Takker på forhånd for alle opplysninger som kan få løst saken:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2011 Ingen som har noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2011 Har i dag hatt ut servopumpen og skrudd opp denne for å se etter skader, så helt fin ut. Så att jeg hadde fått servo olje g004000 mens det står only g002000 på reservoaret. Er det forskjell på disse oljene som kan gjøre feilen, eller går disse oljene omhverandre uten problemer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...