#1 Skrevet September 4, 2011 søkt litt og leitet etter om denne "895 505 389" kan brukes på min bil! (s2 Coupe) Hvilken side bruker andre til å sjekke delenummer med? Jonny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 4, 2011 Ikke nettside , men Etka 895 505 389 = Koplingstag , og er brukt på S2 coupe med både 3B og ABY motor samt 90 quattro 20V 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 4, 2011 Ikke nettside , men Etka Litt mer utdypende om du er grei!! EDB for dummies Altså hvor finner eg ETKA!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 4, 2011 ETKA er en delekatalog , der det bilder sammensatt av de enkelte oppbyggninger og delenr Hvor man finner det er jeg ikke så god på Men har fått med meg at det egentlig ikke er beregnet for oss vanlige dødlige , og det lastes ned piratkopier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 4, 2011 Det høres ut som eg må kjøpe en pakke med bamsemoms og engasjere broderen litt med noen google søk! Takk for hjelpa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 4, 2011 Vi har vel ikke lov å gi direkte link til piratkopiert materiale, ei heller har vi vel lov til å fortelle deg at du kan skaffe deg det sikkert(mener jeg fikk en advarsel for det en gang her inne).. Men å fortelle deg at det finnes en internettside som heter for thepiratebay.org er da ikke ulovlig. Og der kan man søke etter alt man skulle ønske, feks nyeste låta til Britney Spears, Hanna Montana og disse folka, eller mer eller mindre tilfeldig valgte programmer man kunne tenkt seg å prøve ut.. Som da for eksempel Adobe Photosop, ETKA eller hva som helst egentlig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 4, 2011 Ja, da er det vel bare handle bamsemomsen da så tenke eg eg har det på pc`n innen timer takker for hjelpen dere!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...