Anbefalte innlegg

Da har jeg søkt rundt på div. fora i løpet av helga og fremdeles er jeg like klok. Fredag ettermiddag ville den stort sett rimelig pålitelige ikke starte. Har konstatert at det ikke er gnist. I julehelga ble alle deler av tenningsanlegget bytta ut unntatt kamposisjonsføleren - som jeg da mistenker at er synderen.

Er det noe annen form for triggersignal på disse motorene enn det som kommer fra kamposisjonsføleren? I mangel av vinkel-/røntgensyn greier jeg ikke å se om det er noen føler nede på clutchhuset, men det veit kanskje de av dere som har skrudd litt mer på disse motorene.

Håper dette enkelt lar seg ordne, ettersom jeg har mer enn nok å ta meg til med å rydde huset jeg skal selge, om jeg ikke skal stå ute i stabilt drittvær og feilsøke (eventuelt "bråbytte motor i vinter-Einseren, for å få den gjennom en EU-kontroll): mad :.

På forhånd takk for all hjelp:).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har byttet en å annen kamføler på v6.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aadne har vært så elskverdig å låne meg en fungerende en, så får vi prøve:). Straks går turen til Lørenskog for å hente:).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det en eller to kampos.følere på 12V? På 30V er det nemlig 2, og en defekt slik resulterer i ujevn gange, men ikke startproblemer. Det man da kan forsøke er å bytte rundt på de to.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er lånt del prøvemontert og motoren maler som en norsk skogkatt en vinterdag under svartovnen igjen: ja :. Takk og klem til Aadne for lån av del og til dere andre for bekreftelsen på at det bare var en føler:). Ny føler kom ikke på mer enn 1500 kr:).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.