#1 Skrevet September 4, 2011 En kompis av meg klarte i går kunststykket å fylle bensin på passaten min Diesellampa lyste, så det var ikke så mye diesel på tanken.. han fylte vel ca 30 L. Merka jo ikke dette selvsagt, så starta bilen og kjørte vel ca 1 km før bilen bare stoppa. merka ikkeno fjusking eller noe, den bare stoppa. Så har jeg da forhørt meg litt rundt og lest litt.. Noen sier at det kan jeg fikse selv ved å tømme tanken og bytte filter, mens andre steder leser jeg meg til at det kan koste oppi 70 000!? Noen som har erfaring/tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 4, 2011 Pleier å gå bra med å bare tømme tanken og skifte filteret. Sjeldent at noe mer går i stykker på den motoren du har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 4, 2011 Pleier å gå bra med å bare tømme tanken og skifte filteret. Sjeldent at noe mer går i stykker på den motoren du har. Puh, litt betryggende.. ikke at jeg skulle betalt noe av det allikevel men.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 4, 2011 En kollega gjorde det samme på en volvo xc90. På den ble det påkost for 40.000,- Så historiene om at det kan koste en dyrt er nok sanne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 4, 2011 Har sikkert tømt tanken på et tjuetalls vw og har aldri hatt noe mere problemer med de. Er selvfølgelig større sannsynlighet for at noe mer går i stykker på en commonrail motor, men det har ikke trådstarter så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...