#1 Skrevet September 4, 2011 Utifra målingene som ble gjort i en annen tråd så prøver vi igjen. SØNDAG 18 SEPTEMBER KL1800 OPPMØTE PÅ PARKERINGSPLASSEN UTENFOR DOWNTOWN / BOWLINGEN Så ser vi hva som skjer om stemningen er for pizza, bare prate eller kjøre. Møtt opp og hjelp til og danne ett miljø av VAG folk i grenlandsområdet. Vi begynner og bli endel. Noen aktive og noen mindre og mindre aktive. Lett og sitte hjemme forran pcen og klage på at det aldri skjer noe i lokallaget men når det skjer ser man aldri folket heller. Så møt opp også danner vi ett miljø i det små. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 4, 2011 jeg kommer ! me eller uten audin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2011 Får vel prøve å få tatt seg en tur da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 7, 2011 Da er vi oppe i hele 3 stk ser det ut til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 8, 2011 Jeg kommer gjerne på lokaltreff, men reiser til syden den 15....... Gyldig fravær: smil : kommer sterkere tilbake neste gang: rock : Gøy hvis noen tar litt bilder og legger ut da:) Vi ses ved neste anledning! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 8, 2011 Muligheter for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 8, 2011 Jeg kommer Setter det på kalendern med varsling nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 12, 2011 Samme her, piper på mobilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 14, 2011 Hadde vært moro det, men er i Oslo på søndagen, men prøver å rekke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 18, 2011 bombe at det er dårlig vær idag..... Forsatt kjøre på med ett mini meet ? Vi er vell oppe i 6-7 stk nå tror jeg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 18, 2011 Fruen jobber kvelden og minsten er syk... Så må holde fortet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 18, 2011 Og jeg skal avgårde å hente deler .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 18, 2011 Må melde avbud selv.. beste hadde kanskje vært ny dato? med tanke på været og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 18, 2011 Det var synd med frafallet.. Jeg møter opp hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 24, 2011 var ikke så halvgalent oppmøte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...