Ombygging av 2000 A6 avant til S6 utseende

Anbefalte innlegg

Har et spørsmål ang ombygging av A6 avant . Siden jeg ikke får solgt bilen min har jeg lyst og strekke den opp istedet og bygge den om til S6 utvendig . Derfor lurer jeg på om noen vet hva som må byttes . Jeg har tenkt og bytte fremskjermene og støfangerene , bakskjermene vet jeg ikke om det holder og valse ut eller om jeg må bytte hele buen . Er det noen som har gjort jobben før vil jeg gjerne ta imot råd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et spørsmål ang ombygging av A6 avant . Siden jeg ikke får solgt bilen min har jeg lyst og strekke den opp istedet og bygge den om til S6 utvendig . Derfor lurer jeg på om noen vet hva som må byttes . Jeg har tenkt og bytte fremskjermene og støfangerene , bakskjermene vet jeg ikke om det holder og valse ut eller om jeg må bytte hele buen . Er det noen som har gjort jobben før vil jeg gjerne ta imot råd

 

gjort jobben..og du må ha mer enn bare skjermer foran og støtfanger..må bytte rammen foran og panser siden det er lenger enn det du har nå..også må du ha nye frontlamper fra s6/rs6 eller under tvil fra facelift.også må du bygge om litt fester i fronten for å få alt til å passe.

 

bakskjermene holder ikke med å valse..det ser ånsvakt ut..må ha breiere skjermer der også med s6 eller rs6 bakfanger som er breiere i bunn....sjekk prosjekt tråden min her inne så ser du løsningene som jeeg gjorde

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk , har du link til tråden også :))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk , har du link til tråden også :))

 

bare søk i profilen min så finner du den

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.