#1 Skrevet September 5, 2011 Lurer på hvilke tennplugger som anbefales til min 180 hesters AJL motor? Hvilke plugger bruker DU? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2011 Kjører selv med NGK Platinium PFR6Q og syns de fungerer best for meg iallefall Så ville anbefalt deg disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2011 Kjempe! Har lest mye bra om Bosch Super 4 og.. Er dette noe brukendes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2011 Testa Bosch før jeg kjøpte NGK, og det funka fint det! Men bedre fornøyd med NGK pluggene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 7, 2011 Om du ikke har bestilt nye enda så anbefaler jeg deg og handle her: http://viewitem.eim.ebay.no/4-x-NGK-PLATINUM-PLUGS-AUDI-A4-18-TURBO-95-PFR6Q/360141773031/item Grei pris og kjapp levering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 7, 2011 Kjempegreier:D Da blir det disse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...