Anbefalte innlegg

Bilen skal på 180.000 service snart og da er det Registerreim skifte... Møller skal ha 9368,- for jobben og da skifter de vannpumpe og... Er det viktig og ta det på møller eller er det bedre og leite etter andre alternativer ??

 

Vist det er andre alternativer kom gjerne med forslag på hvor jeg kan ta det og hvor det er rimelig og de gjør godt arbeid

 

Er det noe som har erfaringer de vil dele så kom med dem :)

 

Takker på Forhånd :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke nødvendig å ta det på Møller nei :) Er mange verksteder rundt om i byn som gjør den jobben lett. Får reklamere litt for min jobb og si at vi er spesialiter på Vw, audi, seat, skoda og porsche, og har tilgang til nett det samme som møller har, orginalt fra Volkswagen i tyskland! :)

Ta gjerne en titt innom nettsiden vår for mer Info anngående kontakt osv.

http://www.boracing.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare ett kjapt spørsmål til Jose om dt er greitt.. Har dere rulle? Om dere har dt, kan du sende meg en pm med priser o.l?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan anbefale Tores auto Loddefjord(tidligere Auto Sentrum)

De er rimelig, og veldig flink og god service også.

Vi får litt rabatter via klubben der:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å støtte noen lokale forumgjengere så har du Marshall Carsevice. Kan tilby service og vedlikehold på alle bilmerker, eksos, registerreim, sveising, clutch og bygging av banebiler. For kontakt: Tlf: 97 11 36 59 marshallcs@marshallcs.no http://marshallcs.no

 

Topp service hos Thomas hvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har alltid vært fornøyd hos Ådnekvam Mekaniske verksted. Tilhører AutoMester, ligger i Salhusveien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan anbefale Tores auto Loddefjord(tidligere Auto Sentrum)

De er rimelig, og veldig flink og god service også.

Vi får litt rabatter via klubben der:)

 

Rabatter??? Spurte spesiellt om rabatt som VACN medlem, men det var det ingen som hadde hørt om. Mumla noe om at det måtte være de som holdt til der før som hadde noe rabatter med VACN !!!

Dette vil jeg gjerne ha seriøs info.om. Hvis vi har rabatter der så skal dem fanimeg få ettergi en del av regninga, synes ikke de var så veldig rimelige heller.Nesten samme pris som VAG !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rabatter??? Spurte spesiellt om rabatt som VACN medlem, men det var det ingen som hadde hørt om. Mumla noe om at det måtte være de som holdt til der før som hadde noe rabatter med VACN !!!

Dette vil jeg gjerne ha seriøs info.om. Hvis vi har rabatter der så skal dem fanimeg få ettergi en del av regninga, synes ikke de var så veldig rimelige heller.Nesten samme pris som VAG !

 

Mine rabatter henger gjerne igjen ifra de var Auto-Sentrum. Han som PLEIER å sitte i kundemottaket har jobbet der i årevis, og han vet om dette. Det kan ikke ha vært han du snakket med da. Jeg hadde tenkt å stikke innom der igjen, nå etter det nye styret er på plass.

 

Det at de har nesten samme pris som VAG lurer jeg litt på, hva jobb har du fått gjort der da?

 

F.eks til min forrige A6 2.5 TDI Q 2001.

 

Vanlig service med bremsevæske:

 

Møller 7980,-

Bergens Auto 5000,- Ca pris over telefon

Loddefjord Auto ca 4200 (uten noen rabatter)

 

Det er NESTEN halv pris, og de bruker OEM deler.

 

Annet ekesempel

 

Samme bil med Totalservice med reg.reim og olje på tip og noen simmerringer på utgående akslinger:

 

Møller: 36500,-

Loddefjord Auto: 24500,- (uten rabatter)

 

Det er 12000,- i forskjell.........Du får mye fett for 12000,-........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.