Anbefalte innlegg

Hei jeg selger nå min audi rs4 pga kjøp av ny bil.

Km 155000

Strøken i karosseri, litt steinsprut på grill og litt små riper noen steder.

Har akkurat byttet bakfanger pga gammel skade som jeg ikke så når jeg kjøpte bilen.

Det som er byttet på bilen det siste året er: Bensinpumpe, servopumpe, drivknute, foringer, bærearm +++

Utstyr:

-sommer hjul 19" mtm 265 foran og bak (noe kantkjørt 2 av felgene)

-vinter rs4 replica på 225 foran og bak

-Xenon

-Bose anlegg

-Takluke

-Recaro seter(sort)

-Abt chip (420 hk)

-KW variant 3

-3" eksos catback

-carbon interiør

knall bil å kjøre når vintern kommer inn over landet.

Legger den inn her først før finn.

Må vente litt med biler pga dårlig vær ute, men ligger bilder her:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=198969

Bilder:

SAM_1044.jpg

SAM_1045.jpg

SAM_1044.jpg

SAM_1043.jpg

SAM_1042.jpg

SAM_1054.jpg

SAM_1055.jpg

SAM_1058.jpg

SAM_1059.jpg

Bilder har kommet..

Lagt til etter 3 timer 7 minutter:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30611110

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ny pris 300 000 :) løp å kjøp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ned 100.000? sykt. BILLIG!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor plutselig så billig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ut at det blir ganske dyrt og få bilen 100 % så da satte jeg nes prisen ganske bra. Bilen blir også godkjent med senkesett. Ble stoppet i teknisk i dag :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff så surt da man, stort tap detta her:o .Føler med deg:)Er lyden i girkassen så galen da at den må overhales da? kjøpe brukt kasse?,resten av det andre kan ikkje koste så mye og fikse vel vis du gjør det sjøl.Kan ikkje tenke meg at detta koster 100000.Tror du vil tjene på det vis du ordner den først:).men akkurat i disse tider så virker de utrolig tung solgte:o

Fant ut at det blir ganske dyrt og få bilen 100 % så da satte jeg nes prisen ganske bra. Bilen blir også godkjent med senkesett. Ble stoppet i teknisk i dag :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hører litt lyd revers, andre, tredje og fjerde. Ikke veldig høy lyd. trodde det var først turboene som lagde denne lyden. Er litt tungt ja, men har veldig lyst på ny bil nå som har gått litt midre å ikke tenke på at noe skal gå galt som det har gjort med denne. Veldig vanskelig å selge, men har fått veldig bra med respons.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til den prisen så tror jeg den går fort ja. Til sammenligning så ligger det en lurvete en på statsalg til over 260k nå. Som har gått mye mere enn din! Frister veldig å bruke pengene som egentlig skal gå til oppussing av huset nå altså..:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er begge bærearmene foran byttet, caliperbak fikset og 4-hjuls kontrol er også tatt pga bilen skal inn og godkjenne senkesett i vogn kort. Mekanikern som fikset bilen min sa at girkassen kan mulig fikse ulyden bare med å bytte olje på kassen pga av lyden den lager.

Skal også fikse 2 nye xenon tennere pga har blitt fuktighet i begge terminalene.

Så nå er bilen straks nesten fri for feil.

Eu kontrol blir tatt om 2 uker pga vil få byttet tennerne først og den 20 mars skal bilen in til kontroll og så tar jeg etter kontroll av bilen og får bilen helt eu godkjent pga jeg får feil på eu når ikke har papirer på senkesett i vogn kortet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.