#1 Skrevet September 6, 2011 (endret) Hei. er lurer på om det er noen av dere som har greie på Chip tuning på en Vw caddy 1,9 tdi 2005 mod. Hvor kan jeg få kjøpt disse? har sett på ebay.com men de har bare diesel pumpe chip, hjelper denne? og jeg finner ikke noen "hjerne" chiper. funker det med begge chipene ? Mvh: Jimmy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2011 Din caddy "chippes" ikke som du tenker. Det programmeres inn nytt software i hjærnen med hiddenmaskin. Skal du ha det gjort skikkelig, så er det dette som gjelder. Rasket du finner på ebay, kalles for powerboxer, og er ikke et likeverdig produkt med en "chiptuning", aka software oppgradering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2011 Din caddy "chippes" ikke som du tenker.Det programmeres inn nytt software i hjærnen med hiddenmaskin. Skal du ha det gjort skikkelig, så er det dette som gjelder. Rasket du finner på ebay, kalles for powerboxer, og er ikke et likeverdig produkt med en "chiptuning", aka software oppgradering. Takker for svar. hvor kan jeg få programmere hjernen min? noen plass rundt Møre & Romsdal ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2011 Anbefaler deg BSR PPC. Koster 5900,- og trimmes til 135 Hk / 325Nm Kan bestilles på www.bsrtuning.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 6, 2011 Du har PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 6, 2011 Om du er i nærheten ta Molde eller vil ta turen dit så anbefaler jeg TS-Racing, Per Håkon Tærud tlf: 90191212 Ring han så får du sikkert en go pris Da får du noe som virker og god hjelp om noe skulle skje Mange års erfaring! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 6, 2011 (endret) Takker for svar. hvor kan jeg få programmere hjernen min? noen plass rundt Møre & Romsdal ? Har du ca 1,5time til overs en dag så er det bare å stikke innom. Dette fikser vi vettu! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 7, 2011 Takker for alle svar. Mvh: Jimmy Holm-Sandnes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...