Noen som har en bredbåndsrouter?

Anbefalte innlegg

Noen i sona her som har en rimelig trådløs router de vil kvitte seg med?

 

Ser de har billige på jula,men kvaliteten er vel deretter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du mener bredbåndsruter. Mener du da en vanelig trådløs ruter eller en som kan koble seg opp mot en isp ?

 

Har muligens en kraftig d-link som du kan få billig, skal sjekke hva jeg finner når jeg kommer hjem!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du mener bredbåndsruter. Mener du da en vanelig trådløs ruter eller en som kan koble seg opp mot en isp ?

 

Har muligens en kraftig d-link som du kan få billig, skal sjekke hva jeg finner når jeg kommer hjem!

 

Kunnskapsnivået mitt strekker seg til omtrent å skru på pcen,hehe. Neida, men har modem, trenger vel bare en vanlig router for å få det trådløst ja. :)

 

Ja,hadde vært flott om du kunne sjekke :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en ruter som jeg ikke er interressert i, men for å være ærlig så skjønner ikke jeg meg helt på den egentlig. Får ikke den til å virke tilfredstillende med PS3`en min: klø :

Sikkert bare dritt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke være dritt når den ikke funker på ps3. Min funker knall til alt anet enn ps3. Som anbefales å ha kabel på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tingen er at det funker relativt greit når jeg bare kjører hiddenmaskinen trådløst. hender at det går litt tregt og fryser iblant da.

Men kort tid etter jeg har koblet til ps3´en med kabel kneler ruteren. Og da finner jeg ikke nettverket før jeg har koblet fra ps3´en og har ventet en stund.

Forstår ikke hva som er galt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.