#1 Skrevet September 6, 2011 (endret) Hei. VW delene mine selges så bud motas med takk. Her er det masse godsaker som jeg ikke kommer til å fulføre/ bruke pga mistet interesse. DELER: (Alt av VW skal vekk og deler kan selges hver for seg) 4 dynamoer, 2 startere tennkabler og rotorer, Jamex senkesett med TUW, 16v grenrør, rakkrør og bakpotte til golf, sidemotorfesterforinger til golf1, lykter foran, hvite golf lyter foran, soting, KN-filter golf 8/16V, pensinpumper, G60 startmotor, IC, innsug og ledningsnett med sikringsboks, GTI framstoler, monovisker, ratt, motor ledningnett til diverse 8v, golf1/scirocco1 dash ledningnett, divese eksos, 1 motorcraft coil, vanslanger, gir overføringer og foringer, gass og cluch vaier, bensinslanger. Motor: Det står nå i en motor som er bygget opp etter BILSPORT's RS blå golf2. Har orginal artikkelen i hefte hjemme og kan skannes og sendes på mail til spesielt interesserte. Motoren skal være et råskin, men jeg har aldri oppleved trøkken i den, da den fikk rådebank før jeg fikk testet den. Jeg har ikke åpnet motoren så jeg vet ikke tilstanden, men nye lager er bestilt inn. Motoren er påkostet mellom 50-70 000kr. Ref deler og kviteringer på bilder. ”Datasprut”: Det følger med komplett g60 digifant 1 sprut. (Kan selges utenom) DIGI1 styringsenhet (037 906 022B, bosch 0 261 200 280) fuel rail i alu 4x grønne dyser VDO Vann temp føler innsug KN filter BTR 3.0 bar dyse stikk Bankeføler (ledningen er noe oppspist, men skal være er intakt) komplett ledningsnett Forgassere: 2x 4sylindret Webber 45DCOE gassere med KN filter. Resterende står på finn.no http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30644753&WT.ac=my_adverts mvh Bent Aasen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2011 Passer disse setene i golf 1 cab? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2011 Pris på komplett "hiddensprut" pakke? Pris på Weber? (har du innsug også?) 16v grenrør: orginal eller ettermarkeds? Pris på komplett eksos? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 7, 2011 Passer disse setene i golf 1 cab? GTI setene som jeg har stående passer med festene på golf1 cab men kan bli noe høgere... Pris på komplett "hiddensprut" pakke?Pris på Weber? (har du innsug også?) 16v grenrør: orginal eller ettermarkeds? Pris på komplett eksos? Kompett g60 hiddensprut 6500kr Gassere uten innsug beklagligvis 4000 litt uklart Grenrør 16v golf 2 4-1 1500 Grenrør 16v golf 1/scirocco 4-1 2500 mvh Bent Aasen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 7, 2011 Har du bilde av setene ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 7, 2011 ikke her, men kan ta i løpet av neste veke. mvh Bent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 8, 2011 Og pris på motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 9, 2011 Litt usikker da motoren er ikke åpnet, siden jeg ikke har hatt tid til dette enda. Det er mye bra deler i denne motoren som dere ser på lista..., men utover dette kan det bli litt vanskelig å sette en pris på motoren da den ikke er åpnet... Her er det bare å gi bud tror eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 9, 2011 Er Golf 1 16v grenrøret støpejern eller rustfritt stål? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 13, 2011 (endret) Polert rustfritt (tror jeg) Lagt til etter 4 Days 3 Hours: Jeppsann: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30644753&WT.ac=my_adverts Kan byttes mot ting også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 21, 2011 Pris på strupeventiler som du skriver du har ekstra i annonsen på Finn. Antar dette er for skiver? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 21, 2011 Jepp, dem kan brukes på skiver Har fått et bud på 500kr på dem. mvh bent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 21, 2011 Finnes to typer, 3/15 og 3/35, hvilken er det? eventuelt delenummer. Har du forresten 9" bremsekraft forsterker også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 21, 2011 Sjekker i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 11, 2011 Finnes to typer, 3/15 og 3/35, hvilken er det? eventuelt delenummer. Har du forresten 9" bremsekraft forsterker også? Beklager, men disse ble solgt samme dag som jeg skulle se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 18, 2011 Opp til toppen så folk kan se. Er villig til å bytte i hva som helst, så bare kom med bud og bytte ønsker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 10, 2012 SOLGT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...