#1 Skrevet September 6, 2011 (endret) Hei å hallo. Har en Audi A4 B6 1,8t 2001 mod: Her en dag så skulle jeg bytte filter å olje på a4'en,jeg har jekket bilen opp maange ganger også et par ganger på bunnpanna ( som er det dummeste jeg har gjort) så jeg klarte jo å jekke hull i bunnpanna: bh : Så da gikk jeg til mekonomen å fikk en helt ny bunnpanne for 506kr (uten rabatt) + paknings lim.Fant en DIY på audizine,som var litt av en kronglete jobb. Men det er litt offtopic.Men for å komme til så måtte jeg løsne motor-festene, ta ned motorfeste brakketene å løsne framre del av traversen. Monterte alt i sammen. Alt var i orden med bunnpanne osv. Det gikk noen uker så begynnte det å riste, så jeg jekket opp,riktig nok på jekke punktene Så jeg strammte motorfeste ennå litt til, når jeg dro til på feste på førersiden så reiv jeg av mutter å gjengestag. Da gikk jeg til innkjøp av 034 Motorsport sine motorfester,tenkte jeg måtte ha noe som tålte litt så jeg tok Track density : http://www.034motorsport.com/chassis-components-audi-a4s4a6s6-motor-mount-density-line-b5-b6-b7-c5-and-many-others-p-772.html Så fikk jeg dem for ca. 1700kr ferdig momset å fraktet. så monterte jeg dem,startet den,men ved tomgang så vibrerte alt, tom. 1100 rpm. så jeg demonterte alt igjen for se om festet sto i "sporet" og at det ikke stod i spenn. Sendte mail til 034motorosport å spurte om d skulle vær sånt. fikk svare : Yes, they are stiff and there will be some vibration that you are going to feel. They were made for people who want “no slop” in the driveline. Så var der om det var noen som har vært borti noe liknende ? Eller har noen tips jeg kan prøve ? Vurdere å bare bestille nye fra møller eller bestille street density fra 034. Men er det pga at de er så stive så er det 1700 rett ut vinduet.Når jeg kjører så kjenner jeg at alt sitter bomfast 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2011 track densinty er stive. Er riktig som 034ms sier at du vil kjenne vibrasjonene. Street er mykere men fremdeles stivere enn OEM. OEM fra møller er myke og vil gi deg full kjørekomfort tilbake. evt mekonomen eller andre bildel verksteder som har tilsvarende oem varer. Men dine track fester får du helt sikkert solgt på forumet. ville tro det var kurrant sak og få solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2011 men lærer så lenge man feiler.... men jekke opp i bunnpanna da gitt: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2011 Har vell lært kan en vell si å har lært endel om bilen,og bilen fikk ny bunnpanne og olje. Så kan nesten kalle det vinn-vinn situasjon Men for se hva jeg gjør med motorfestene, tenkte kansje å bestille mer enn motorfestene på 034mp. Men må snart på eu så blir vell bare nye på møller, men trackdensity festene kommer nok til slag når jeg har byttet de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...