#1 Skrevet September 6, 2011 Har akk fått stopp med golfen min. Tom for frostvæske å røykskødda sto opp tur motorrommet. det skjedde når jeg kjørte i en oppoverbakke, plutselig klarte den ikke 1. gir en gang å bare stoppa mid i bakken. Så veit jeg at eine dysa ikke er tett heller (forrige eier har skrudd sund gjengene). Så derfor lurer jeg på om det er noen annen motor som er lett å få til å passe?, 1.9 tdi eller 1.6 tdi eller noe sånt Eller om noen andre har en 1.5 diesel som er i god stand så skrik ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2011 1,6 td fra passat/golf 2: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2011 Kryr jo av 1.6td.. de passer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 7, 2011 da må jeg finna det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 7, 2011 1.9 passer og !! Har selv en 1.9TDK fra en VW Vento som venter på å få hoppe opp i motorrommet på min Audi 80 fra 1983. Det står en 1.6D der nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 7, 2011 1.9 passer og !! Har selv en 1.9TDK fra en VW Vento som venter på å få hoppe opp i motorrommet på min Audi 80 fra 1983. Det står en 1.6D der nå. Jupp de passer men 1,6td er kjekkere: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...