#1 Skrevet September 6, 2011 Skulle leid meg en bil som kan dra bilfrakter denne helgen (Torsdag-søndag) Er det noen som vet om dette finnes til en rimelig pris i nærheten av Trondheim? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2011 Skal du på skauen? kunne lånt bort min, men jeg trenger den selv i helgen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2011 Skal du på skauen? kunne lånt bort min, men jeg trenger den selv i helgen.. Har planer om en tur til gatebil om jeg får tak i bil og henger ja Skal på treff du også, eller hente noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2011 Har planer om en tur til gatebil om jeg får tak i bil og henger ja Skal på treff du også, eller hente noe? okai skal hente mere skrot jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 6, 2011 okai skal hente mere skrot jeg okay Nei, spørs om det blir lånke en tur om ikke det blir skogen da. Men redd bilen er for lav til og kjøre noe bra der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 7, 2011 Hei Marius, Jeg har henger du kan låne, skal ikke bruke den i helga. Bare pling på meg det. Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...