#1 Skrevet September 6, 2011 (endret) Hei har ein golf 1 med justerbart senkesett, sliter med at bærearmen står i feil vinkel når bilen er justert ønsket høyde. Noen som har tips til ka eg kan gjere for å bærearmene i rett vinkel... linker til nettsider til som selger produkter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2011 Parts&Retards har noe sånt, tror jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 7, 2011 fant igenting der, men har sendt ein mail til p&R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 7, 2011 Ebay har hvertfall: http://www.ebay.co.uk/itm/VW-GOLF-LOWER-BALL-JOINT-EXTENDER-GTI-mk1-mk2-mk3-/140601921786?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20bc8710fa billig var det ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 7, 2011 Syns de der var billige jeg. Er endel timer maskinering for å lage de selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 7, 2011 Er det 17 eller 19mm på Mk1? Vil dette utgjøre noe sælig kjøremessig på en stiv bil med lite utfjæring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 7, 2011 Syns de der var billige jeg.Er endel timer maskinering for å lage de selv. mulig det, har aldri maskinert noe sjøl så.. da blir det rimelig hvis man gjør det selv eller kjenner noen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 7, 2011 kommer nok til å bestille siden bærearmene mine peiker motsatt vei iforhold til orginalt på bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 7, 2011 Som på alle Mk1 med skikkelig senk.... Mine er sikkert 4cm over vater... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 8, 2011 då har eg kjøpt på ebay men får ikkje til å betale gjennom paypal får berre Error Code #10417 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...