#1 Skrevet September 7, 2011 (endret) bilen er da en a4 stv b5 98 mod ene fjøra er knekt bak, var ikke jeg som oppdaget det så er litt usikker, men tror det er bak. tenkte kanskje å senke bilen, siden jeg kan få ett billig senkesett av en her inne på forumet, men er snart vinter og ikke kjekt med for lav bil da. her er iallefall bilde av den dårlige fjøra. si ifra om noen har liggende billig=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 7, 2011 Det er bak ja Si ifra om du skal ha senken også Er ikke så lav de fjærene Er vel eibach 35mm senk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 8, 2011 Jeg har 4 fjærer fra en 2000mod a4 b5 1.8t liggende Skal inn til tr.heim i morgen om du er interisert 48885491 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 8, 2011 Jeg har 4 fjærer fra en 2000mod a4 b5 1.8t liggendeSkal inn til tr.heim i morgen om du er interisert 48885491 trenger bare de 2 bak=) pris evt?=) og går det bra med en 2000 mod? siden min er 98? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 8, 2011 (endret) kommer ann på om det q eller fwd da.. det tenkte jeg ikke på å spørre om:) Edit... Ser ut som du har Q og da passer ikke dem jeg har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 15, 2011 (endret) kommer ann på om det q eller fwd da.. det tenkte jeg ikke på å spørre om:) Edit... Ser ut som du har Q og da passer ikke dem jeg har Ahh okei:/.. Lagt til etter 6 dager 17 timer: opp, gjerne i trønderlag=) opp=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 24, 2012 Ahh okei:/.. Lagt til etter 6 dager 17 timer: opp, gjerne i trønderlag=) opp=) trenger snarest da mangler bl.a dette på Eu godkjenning skrik ut om noen har ellers må jeg kjøpe ny.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...