#1 Skrevet September 7, 2011 Jeg har opprettet en egen konto for VW/Audi-Club Norwegen hos oss i dag. Medlemmer får kun rabatt ved fremvisning av gyldig medlemskort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 7, 2011 Bra jobba! Og de som ikke har fått medlemskort ennå kan ta utskrift fra "min side". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 7, 2011 Bra jobba! Og de som ikke har fått medlemskort ennå kan ta utskrift fra "min side". Kunne du lagt den til under denne (http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=28664) tråden også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 7, 2011 Bare nyskjerrig, hvor mye rabatt er det snakk om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 7, 2011 Kunne du lagt den til under denne (http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=28664) tråden også? Done! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 7, 2011 gjorde du det rett etter att eg var og handlet hos deg eller) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 7, 2011 gjorde du det rett etter att eg var og handlet hos deg eller) Stemmer det: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 7, 2011 Bare nyskjerrig, hvor mye rabatt er det snakk om? Vi har ikke rabattavtalene delt opp i prosent, men i grupper. Den gruppen jeg la denne avtalen i ligger på ca 20%, men ca vil si at det varierer fra produkt til produkt Håper denne avtalen gjør at jeg ser flere VW/Audi folk i butikken;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 7, 2011 Kommer nok til og ta turen innom oftere ja:) men kommer til og ha med broderen som jobber i jatec som har 30% rabatt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 7, 2011 Vi har ikke rabattavtalene delt opp i prosent, men i grupper.Den gruppen jeg la denne avtalen i ligger på ca 20%, men ca vil si at det varierer fra produkt til produkt Håper denne avtalen gjør at jeg ser flere VW/Audi folk i butikken;) Alle monner drar. Bra jobbet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 8, 2011 FInt å vite Har handlet litt diverse der før også FIkk VW AUdi rabatt da også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...