#1 Skrevet September 7, 2011 har et 260l akavra juwel visen 260 med slange for og koble på kjøkken krana eller andre kraner så man slipper og bære bytter med vann, co2, utvendig pumpe, 3d bakgrund, varmekabler i grusen, t5 rør og bra grus til planter noe planter og en del fisk og noe annet. ny pris på alt over 20 000 selges for 5000 kr da vi skal flytte dette står i brumunddal tlf 90894480 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2011 ingen som kan tenke seg dette er billig? spørs om det finn snart da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 22, 2011 Hei Hva mener du med co2? Jeg er på jakt etter co2 anlegg til mitt (mine) akvarium. Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 22, 2011 det er et co 2 anlegg med alt som skal til med beholder og ph måler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 22, 2011 Selge det "løst"? altså kun co2? Egentlig så trenger jeg alt utenom selve flaska Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 22, 2011 tror egentlig ikke det. får får jegikke solgt det vil jeg beholde det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 22, 2011 Greit det Forstår jo det att du vil prøve å selge hele pakken Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 27, 2011 da går dette for 4500 kr vis du bestemer deg før lørdag. kan hentes senere men blir med på flyttelasse den dagen vis dere vil ha det for 4500 vis ikke går prisen opp igen da det kommer i det nye huset. vis det kommer til salg da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 13, 2011 kom igen siste mulighet nå snart. vis ikke må jeg flytte det ned i det nye huse. og begynne på nytt hehe. og da er ikke prisen like hyglelig lenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 13, 2011 Jeg trenger kun co2'n hehe, har nok kar i grunnen (gratis bump..) Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 13, 2011 Jeg trenger kun co2'n hehe, har nok kar i grunnen (gratis bump..) Frode mye kan du gi for det da? men selger det ikke løst før jeg har kjøper på det andre. vurder og flytte det i nye huse og begyne på igen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 13, 2011 Hei Hvis du skulle solgt co2'n så er det vel hele pakken, har tilgang på flaske, så det er i hovedsak resten av utstyret som er viktigst for meg. Men uansett så blir det nok grisedyrt å sende det i posten Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 19, 2011 da er dette flyttet til min nye bolig. salg er mulig men ikke billig lenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 31, 2012 til salg igen da tiden ikke strekker til. 5000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...