#1 Skrevet September 7, 2011 Jeg har kjøpt nye xenonlykter til min Allroad, men kontaktene til den automatiske høydejusteringen passet ikke til orginalen. Kan noen være så snill å hjelpe meg med hva jeg trenger for å få fikset dette? Mvh Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 7, 2011 Hadde du xenon orginalt? Hva med et bilde av kontakt på lykter og kontakt på bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 15, 2011 Jeg ønsker egentlig bare en link til en forhandler eller noe som kan hjelpe meg på riktig spor. Om jeg skal ta bilde av kontaktene i bilen, så må jeg demontere frontfanger og hele "bøtteballetten" foran først. Håpet derfor å slippe dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 16, 2011 Har snakket med mekanikeren, og han sier at høydejusteringsmotoren til de nye lyktene ikke har plass. Blir veldig takknemlig om noen kunne hjulpet meg i riktig retning ang dette problemet. Legger ved en link til lyktene jeg kjøpte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 17, 2011 Hvilken kontakt er det som ikke passer? Høydejust motoren til ledningene inni lampa? Om jeg skal ta bilde av kontaktene i bilen, så må jeg demontere frontfanger og hele "bøtteballetten" foran først. Håpet derfor å slippe dette. Du åpner lokket på baksiden av lampa og tar bilde av sensoren/koblingen der, akkurat som når du skifter pærer. Jeg ønsker egentlig bare en link til en forhandler eller noe som kan hjelpe meg på riktig spor. http://www.moller.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...