Allroad 2001 xenon høydejusterings-kit?

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt nye xenonlykter til min Allroad, men kontaktene til den automatiske høydejusteringen passet ikke til orginalen. Kan noen være så snill å hjelpe meg med hva jeg trenger for å få fikset dette?

Mvh

Kristian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde du xenon orginalt?

Hva med et bilde av kontakt på lykter og kontakt på bil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ønsker egentlig bare en link til en forhandler eller noe som kan hjelpe meg på riktig spor. Om jeg skal ta bilde av kontaktene i bilen, så må jeg demontere frontfanger og hele "bøtteballetten" foran først. Håpet derfor å slippe dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken kontakt er det som ikke passer? Høydejust motoren til ledningene inni lampa?

Om jeg skal ta bilde av kontaktene i bilen, så må jeg demontere frontfanger og hele "bøtteballetten" foran først. Håpet derfor å slippe dette.

Du åpner lokket på baksiden av lampa og tar bilde av sensoren/koblingen der, akkurat som når du skifter pærer.

Jeg ønsker egentlig bare en link til en forhandler eller noe som kan hjelpe meg på riktig spor.

http://www.moller.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.