#1 Skrevet September 8, 2011 Skal skifte clutch, reg. reim og ein bør gjerne ta med tettingane på veiva når ein først held på. Spørsmålet er, nærmar det seg då att det er like greit å hive ut både motor og girkasse samla, i staden for å lure kassa ut på undersida ? Har i utgangspunktet tenkt å gjere dette utan å bruke bukk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 8, 2011 Tok ut å inn en slikt motor i en g3 i går og ska du bytte clutch så tror jeg at valget hadde blitt å bare ta ned kassa Ble litt vel trangt å få den ut å inn komplett! Reg.reima kommer du lett til uansett så ingen grunn til å ta ut motor for å skifte den.. OM du finner ut at du ska ut med heile så husk å skru ut starter å bikkefeste i front først.. Men ikke noe å anbefale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 8, 2011 Ok. Då satsar eg på å la motoren stå att. Men, har det eigentleg noko føre seg å skifte tetting på veiva, dersom det ikkje er antydning til svetting ved denne? Slik eg forstår det må ein ned med bunnpanna for å få skifta denne tettninga? I so tilfelle er det jo litt ekstra arbeid, og kostnader. Bilen er ein 94 mod. men har gått mykje på småkøyring og kilometerstanden er derfor kun 92000. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 8, 2011 Er det tett så hadde ikke jeg orket meg det bryet usikker på hvor mye arbeid det er ekstra da men er det tett så er det tett.. skift heller sim ringen på girkassen. Såg litt over i sta og det er ikke mange skruene som skal løsnes før kassa er ute... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...