#1 Skrevet September 8, 2011 Jeg mangler motstykket til en kontakt på en mc. Kontakten har VW/Audi logo påstemplet og delenr 357 975 203 B. Dette nr finner jeg ikke igjen på delefilmen min. Om noen har forslag for å få tak i motstykket til en slik mottas det med takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 8, 2011 Prøv å søk den opp i delefilmen under elektriske deler, og ikke på bilene. Ikke usannsynlig at du finner den der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2012 Løfter denne igjen da jeg ikke har funnet denne kontakten. Overnevnte forslag ga ikke uttelling på min ETKA. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 20, 2012 Hva med et bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2012 Ja, det skal jeg klare å fikse i morgen kveld eller tirsdag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...