#1 Skrevet September 8, 2011 Hei Håper noen kan hjelpe meg. Har en passat 2001 mod som tar inn vann ett eller annet sted. Når jeg parkerte bilen sist var den fin og tørr, ca en uke siden, og bilen har ikke vert kjørt siden. Den står parkert ute og i det siste har det ikke regnet lite.( bor i bergen). Bak passasjersete er det komt en dam. Har prøvd og finne ut hvor vannet kommer i fra uten hell. Har sjekket batterikassen fremme den var fin og tørr, samt pakninger rundt pollen filter var også fine. Noen som har noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 8, 2011 Dørene, den alu plata inni dørene har en pakkning rundt seg som morkner opp.. er evt der det kommer inn. Kan fuge med silikon under plata og så skru den fast igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2011 Er det enda noen andre steder det kan komme inn, har sjekket dørene også. Og tettet med silikon. Men kommer enda inn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 20, 2011 er det kun bak eller kjenner du noke framme også? standar plasser er jo pollen filteret og panser wiren(har hatt begge) men kjentes vått ut fordi eg sto i litt bakke å det samlet seg under teppet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2011 Panser vaieren? har hatt ute pollenfilteret samt boksen. Kjøpt ny pakning og hatt silikon på i tilegg så der er det nok tett no. HAdde også batteriet ute og gjorde rein dreneringen.Bilen har stått en uke til tørk. så satte jeg den ut i går, det regner godt no for tiden. Og i dag var den våt i gjen bak passasjersetet. jeg kjenner det kun bak, bilen står relativt flatt men ikke 100%. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...