#26 Skrevet Desember 9, 2011 Har du braketten til dynamo & AC, som passer på Golf 3 TDK? Tråd: Innfestingsbrakett til dynamo & AC-pumpe, VW Golf 3 TDK - AAZ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 9, 2011 Skal i verkstedet i morgen så kan se på en motor jeg har stående. har notert nr på tlf nå så da får du beskjed i løpet av lørdagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 10, 2011 Skal i verkstedet i morgen så kan se på en motor jeg har stående. har notert nr på tlf nå så da får du beskjed i løpet av lørdagen. Flott! På delen står det 028903143AB, men i etka er visst delenr'et 028903139T, så vær på utkikk etter det nummeret også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 10, 2011 Bilder av tåkelysene til golf2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 10, 2011 Flott! På delen står det 028903143AB, men i etka er visst delenr'et 028903139T, så vær på utkikk etter det nummeret også Dårlig med noen brakett. Sjekket i alt rusket i dag og har ingen Bilder av tåkelysene til golf2? Fant ikke igjen de sorte men her har du de klare iallefall. Lyktene er ikke brukt kun tatt ut av eske for en titt og er av merke DEPO De brakettene som sitter på er ikke til Golf så tar dem av ved evnt salg. Litt crappy bilde men kan ta et bedre et i morgen om det trengs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Desember 14, 2011 interresert i baklukemotor + el-heis førerdør golf 3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Desember 14, 2011 interresert i baklukemotor + el-heis førerdør golf 3 Skal du ha til 2 dørs eller 4 dørs. Baklukemotor har jeg men det er en som er intressert i begge dørene til 2 dørs med el-heis så skal høre med han i helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Desember 14, 2011 Skal du ha til 2 dørs eller 4 dørs. Baklukemotor har jeg men det er en som er intressert i begge dørene til 2 dørs med el-heis så skal høre med han i helga 4 dørs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Desember 14, 2011 Ok. Rekker ikke å skru det av før på lørdag. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Desember 15, 2011 Ok. Rekker ikke å skru det av før på lørdag. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk Kan du sende ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Desember 15, 2011 Kan du sende ? Klart det. Rekker jeg det tidlig på lørdag så slenger jeg det på posten så det blir sendt på Mandags morning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Desember 15, 2011 Hvordan er den kassa og hvor er knapstad Klart det. Rekker jeg det tidlig på lørdag så slenger jeg det på posten så det blir sendt på Mandags morning. Har du dørlås til passasjerdør forran også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Desember 15, 2011 Tenker du på selve låsekassa i døra eller låsesylinderen Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Desember 15, 2011 Tenker du på selve låsekassa i døra eller låsesylinderen Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk den som er bak der du stikker inn nøkkelen... vanskelig og forklare.. vanlig at den delen knekker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Desember 16, 2011 Ok. Tror jeg skjønner han du mener. Sjekker opp alt i morgen så blir vi kok enige. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Desember 18, 2011 Ok. Tror jeg skjønner han du mener. Sjekker opp alt i morgen så blir vi kok enige. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk Fikk du funnet delene? Ikke noe stress =) er i nordsjøen så send dem når det passer. Sender deg kontnr på PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Desember 18, 2011 Fikk du funnet delene? Ikke noe stress =) er i nordsjøen så send dem når det passer. Sender deg kontnr på PM Pm sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Desember 26, 2011 Lagt til litt mere deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Februar 26, 2012 Bump:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet April 18, 2012 Bud er velkommen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juni 13, 2012 Lagt til litt mer Vr6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juni 19, 2012 vr6 leppe til golf 3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juni 19, 2012 Den er solgt. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juni 19, 2012 Golf 3 Vr6 94 mod Bakluke med hull i rute for spoiler 300kr Hvilken farge er denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juni 19, 2012 Hvilken farge er denne? Den er rød metallic. Litt usikker på hva fargen heter. Er litt mørkere enn på bildet Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...