#51 Skrevet Juni 19, 2012 Kan ta bedre bilde i morgen om du vil ha Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juni 19, 2012 Den er rød metallic. Litt usikker på hva fargen heter. Er litt mørkere enn på bildet[ATTACH]176022[/ATTACH] Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 Da er jeg egentlig bare interressert i hele låse mekanismen hvis det er sentrallås på den? Altså alt som får luka til å låse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juni 20, 2012 Da er jeg egentlig bare interressert i hele låse mekanismen hvis det er sentrallås på den? Altså alt som får luka til å låse. Sjekker i morgen etter jobb Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juni 21, 2012 Var ikke senttrallås Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juli 17, 2012 Bump!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juli 29, 2012 Legger til mere deler ettersom jeg bygger om Golfen og finner fram mere stash. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet August 20, 2012 Rydder opp litt om dagen så noe blir kastet om ingen vil ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Oktober 25, 2012 Har sagt opp verkstedplassen da jeg ikke har behov for så stor plass lenger så er det noe av interesse så kom med bud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Oktober 25, 2012 Hei, har du vr6 gasspeld med tps? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Oktober 30, 2012 Hei, har du vr6 gasspeld med tps? Pm sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Desember 10, 2012 90% av det som er til salgs har jeg hjemme så kan sende kjapt eller hentes hos meg. Legger til stadig mer deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Desember 11, 2012 Ser du nevner noe servo greier til mk2 i første post, er dette komplett inkl tannstang osv ? Isåtilfellet er jeg interessert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Desember 11, 2012 Ser du nevner noe servo greier til mk2 i første post, er dette komplett inkl tannstang osv ? Isåtilfellet er jeg interessert Det er bremseservo med beholder. Har sniki seg med litt trykkfeil:p. Har redigert nå. Så nei har ikke servostyring desverre. Har en som er ment for Vr6en men om den ikke monteres i vinter så kontakter jeg deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Desember 11, 2012 Flott 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Januar 9, 2013 Har du bilde av 90 Mod Blink/Viskerhendel 250kr Brukt? Mine vindusviskere er ikke helt sammarbeidsvillige, så sku hatt en som man vet funker 100%. Sku hatt bilde da forrige jeg fikk tak i ikke var samme. Er av typen med nødblink på toppen av rattet jeg trenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Januar 9, 2013 hei! har du denne? med ventilen og/med bakakslingsfestet? er til golf vr6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Januar 10, 2013 Har du bilde av 90 Mod Blink/Viskerhendel 250kr Brukt? Mine vindusviskere er ikke helt sammarbeidsvillige, så sku hatt en som man vet funker 100%. Sku hatt bilde da forrige jeg fikk tak i ikke var samme. Er av typen med nødblink på toppen av rattet jeg trenger. Bilde er sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Januar 10, 2013 hei!har du denne? med ventilen og/med bakakslingsfestet? er til golf vr6 Har ikke ventilen men har bakaksling fester fra en 1.8 Golf. Tror disse er like. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Januar 10, 2013 åja. trenger festet med brakettene til ventilen, og ventilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Januar 10, 2013 åja. trenger festet med brakettene til ventilen, og ventilen Skal i verkstedet i løpet av helgen så kan sjekke da. Minns at jeg la en sånn bakstiling fra vr6 i containeren i fjor sommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Januar 13, 2013 Skal i verkstedet i løpet av helgen så kan sjekke da. Minns at jeg la en sånn bakstiling fra vr6 i containeren i fjor sommer. hadde vært konge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Januar 13, 2013 hadde vært konge! Kikka i skrothaugen nå ogden er borte dessverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Januar 13, 2013 and the quest continues! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet November 28, 2013 Regner med det var denne tråden du mente, takk for inntaksmanifolden! Den er tett som bare det! Tusen takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...