#1 Skrevet Mars 30, 2005 Jeg trenger nye dekk på mine 17" og lurte på om folket her hadde noen tips om noen gode dekk, til ikke altfor fæl pris? Kommer nok til å satse på 225/45/17 tenkte jeg, men er jo forskjeller på dekkene og holdbarhet og slik... Noen som har noen gode tips?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2005 falken fk 451 er veldi bra, mye brukt!! Koster deg rundt 5-6000,- for 4 stk i den dimensjonen tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2005 Du kan jo ta en titt på denne tråden også: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=20282&highlight=avon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2005 Jeg trenger nye dekk på mine 17" og lurte på om folket her hadde noen tips om noen gode dekk, til ikke altfor fæl pris? Kommer nok til å satse på 225/45/17 tenkte jeg, men er jo forskjeller på dekkene og holdbarhet og slik... Noen som har noen gode tips?? Har 4 stk. Michelin Pilot Primacy 235/45-17 som er kjørt 7000km som jeg skal selge. Se annonse på forumet her. Mvh. Ditlev Pedersen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...